۹ هکتار فضای سبز و تفریحی به سرانه شهروندان مرکز پایتخت افزوده شد

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۸:۴۰
کد خبر: ۶۸۱۱۸۶
۹ هکتار فضای سبز و تفریحی به سرانه شهروندان مرکز پایتخت افزوده شد
شهردار منطقه 11 در بازدید از بوستان ها ی مرکز پایتخت که در آستانه نوروز و با هدف آمادگی برای استقبال از فصل بهار انجام شد؛ گفت: امسال 9 هکتار فضای سبز و تفریحی به سرانه شهروندان مرکز پایتخت افزوده شده است .

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، نصراله آبادیان با بیان این که امسال با بهره برداری از 2 بوستان دامپزشک و شهید حججی بیش از 9 هکتار به سرانه فضای سبز و فضاهای تفریحی مرکز پایتخت افزوده شده است؛ گفت: نگهداری از یوستان های جدید الاحداث و همچنین بوستان های قدیمی منطقه نیازمند اقدام کارشناسی شده و برنامه محور است .

آبادیان با یاد آوری این که هم اکنون 33 بوستان در منطقه 11 دایر است که شهروندان و خانواده ها می توانند برای اوقات فراغت از این مکان ها استفاده کنند؛ افزود: در آستانه نوروز و فرا رسیدن فصل بهار با توجه به این که بوستان ها بیشتر پذیرای خانواده ها هستند؛ کاشت نهال و گل و گیاه ، رسیدگی به وضعیت فضای بازی کودکان و مرمت مبلمان، سرویس های بهداشتی و آبخوری و سایر ملزومات پارک ها در حال انجام است.

با نزدیک شدن فصل بهار و فرا رسیدن روزهای پایانی سال ، با هدف بررسی اقدامات انجام شده و برنامه ریزی برای تسریع در روند اجرایی و با کیفیت پروژه ها بازدید میدانی از بوستان های دانشجو ، شهید حججی و رازی انجام شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز