با اعلام ظرفیت پارک ۸ هزار و ۶۳۰ خودرو عنوان شد:

بیش از ۱۵۰ هزار مترمربع فضای پارکینگ در مرکز پایتخت وجود دارد

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۴۴:۴۶
کد خبر: ۶۸۱۷۰۱
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 تهران از وجود بیش از 8 هزار و 630 ظرفیت پارک خودرو در انواع پارکینگ های موجود این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، سجاد زارع صفت با اشاره به این که پارکینگ های منطقه 11 تهران در سه دسته طبقاتی، مکانیزه و همسطح تقسیم بندی می شوند؛گفت: مجموع ظرفیت پارکینگ های طبقاتی این محدوده از شهر تهران، 4 هزار و 584 جای پارک است که از این تعداد، 3 هزار و 534 فضای پارک، متعلق به شهرداری و یک هزار و 50 مورد هم متعلق به بخش خصوصی است.

وی تعداد پارکینگ های طبقاتی این منطقه را 11 مورد و مجموع مساحت آن ها را  60 هزار و 47 مترمربع عنوان کرد و افزود: در مجموع 77 درصد فضای پارکینگ های طبقاتی منطقه در مالکیت شهرداری و 23درصد مربوط به بخش خصوصی است.

زارع صفت از پارکینگ های طبقاتی بازار موبایل ایران، کاوه و کرمانیان به عنوان پارکینگ هایی نام برد که به ترتیب، یک هزار و 800، 610 و 514 فضای پارک دارند و از ظرفیت بالاتری نسبت به سایر پارکینگ های مشابه برخوردارند.

معاو.ن حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 به مجموع ظرفیت پارکینگ های همسطح این منطقه هم اشاره کرد و ادامه داد: 8 هزار و 636 فضای پارکینگ همسطح در منطقه وجود دارد که  یک هزار و 79 مورد، معادل 27 درصد در مالکیت شهرداری  و 2 هزار و 853 فضای پارک، معادل 73 درصد از کل فضاهای پارکینگ مسطح، متعلق به بخش خصوصی است.

زارع صفت در عین حال، مجموع مساحت کل پارکینگ های همسطح منطقه 11 را یکصد و 52 هزار و 804 مترمربع عنوان کرد.

او در بخش دیگری از سخنانش، به پارکینگ های مکانیزه موجود در این منطقه نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در مجموع 4 پارکینگ مکانیزه در این محدوده از پایتخت وجود دارد که مالکیت همگی آن ها در اختیار شهرداری است و مجموع فضای پارک آن ها 120 و مساحتی بیش از 200 مترمربع دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز