بررسی راهکارهای فعالیت دفاتر خدمات سلامت

۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۷:۴۶
کد خبر: ۶۸۲۸۰۹
بررسی راهکارهای فعالیت دفاتر خدمات سلامت
جلسه توجیهی در خصوص معرفی دفتر خدمات سلامت ،اهداف تأسیس ، راهکارهای نحوه فعالیت و راه اندازی در محل دفترخدمات سلامت برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ، جلسه توجیهی در خصوص معرفی دفتر خدمات سلامت ،اهداف تأسیس ، راهکارهای نحوه فعالیت و راه اندازی  با حضور مسئول بهداشت محیط خانم مهندس پوربابا  ،مسئول دفترآقای دکتر گلفام ونماینده اتاق اصناف ، روسای اتحادیه های مواد پروتینی ،نانوایان ،خواربار ، آرایشگران ، قنادان و پزندگان در محل دفتر خدمات سلامت برگزار گردید.

در ابتدا جلسه مهندس پوربابا کارشناس مسئول بهداشت محیط اهداف ، مزایا و خدمات ارائه شده در این دفاتر را برای حاضرین تشریح کرد .

وی افزود:  بهره مندی از آموزش و مشاوره مستمر در طی سال ، بیان کاستی های بهداشتی و رفع آنها قبل از دریافت تذکر کتبی و تشکیل پرونده ، اشتغال زائی برای فارغ التحصیلان حوزه بهداشت محیط و واگذاری بخشی از وظایف حوزه سلامت به بخش خصوصی از مزایای فعالیت این نوع دفاتر می باشد.

ایشان بیان نمودند: در گام اول بایست ۳۰ درصد از واحدهای صنفی این شهر برای رفع نواقص و کاستی های بهداشتی خود از خدما ت این دفاتر استفاده کنند.  

در ادامه جلسه روسای اتحادیه ها هر کدام به نوبت در این خصوص  دیدگاهها و نظرات خود را عنوان نمودند. که نکاتی از قبیل هزینه های نامتعارف و یکسان آن با شهرهای برخوردار ، دلیل فعالیت این دفاترعلیرغم نظارت مستمر بازرسان بهداشتی و نحوه انتخاب واحدهای صنفی برای دریافت خدمات  از جمله مسائل مطرح شده بود .  

دکتر گلفام مدیر دفتر خدمات سلامت  در جمع بندی این نشست با اشاره به ضرورت رعایت بهداشت و دریافت آموزش توسط واحدهای صنفی ، دفتر خدمات سلامت را مشاوران در دسترس برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان ، ارتقاء کیفیت سرویس دهی که منجر به افزایش و جذب مشتریان خواهد شد برشمرد.وی تصریح کرد فعالیت این دفاتر بنابرمصوبه هیات محترم دولت می باشد و ما در صدد آن هستیم آن را به بهترین و سهل ترین شکل در سطح شهرستان بهارستان با توجه به شرایط اقتصادی و درآمدی مردم و صنوف به اجرا درآوریم .

معرفی متقاضیان جدید دریافت پروانه به این دفاتر از مواردی بود که  بر اجرای آن تاکید گردید .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز