فرماندار ویژه شهرستان ری:

جامعه برای توسعه نیاز به حضور پر شور و نشاط، و موثر زنان در عرصه های گوناگون دارد

۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۴:۳۰
کد خبر: ۶۸۴۱۲۳
جامعه برای توسعه نیاز به حضور پر شور و نشاط، و موثر زنان در عرصه های گوناگون دارد
فرماندار ویژه شهرستان ری پویایی جامعه را منوط به وجود زنانی پویا و با نشاط دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه این شهرستان در جلسه کمیسیون زنان و خانواده شهرستان ری، گفت:نمی توان انتظار جامعه ای پویا و با نشاط داشت اما زنان که نیمی از جمعیت را تشکیل می دهند، غیر فعال و خموده باشند.

وی افزود: جامعه برای توسعه نیاز به حضور پر شور و نشاط، و موثر زنان در عرصه های گوناگون دارد و باید با تمام وجود برای آن که زنان بتوانند در زمینه های مختلف نقش آفرینی کنند، تلاش کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ری با اشاره به تلاش دولت تدبیر و امید در زمینه توجه به توانمندسازی زنان، تصریح کرد: توانمندسازی زنان و استفاده از پتانسیل ایشان از منویات دولت تدبیر و امید است و چه در دوره گذشته و چه در این دوره، به این امر توجه خاص و ویژه ای داشته است.

جمالی پور با تاکید بر عملکرد موثر و مفید کمیسیون زنان و خانواده فرمانداری، در شهرستان ری، گفت:بر اساس اولویت های دولت تدبیر و امید، در شهرستان ری نیز بر توانمندسازی زنان اهتمام ویژه گذاشته شد، تا کنون نیز در این زمینه گام های خوب و موثری برداشت شده و از این کمیسیون انتظار داریم که همچنان با همان جدیت و حتی جدیتی بیش از گذشته در این راه قدم بردارد.

 

نظر شما