علی اصغر ناصر بخت:

ایمنی و امنیت شهروندان از اولویت های کاری فرمانداری است

۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۷:۴۴:۴۱
کد خبر: ۶۸۴۴۱۰
ایمنی و امنیت شهروندان از اولویت های کاری فرمانداری است
جلسه ستاد جلوگیری ازساخت و ساز غیر مجاز شهرستان نور با حضور فرماندار ، معاون فرماندار و اعضای ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری قدس تشکیل شد .

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، علی اصغر ناصر بخت در هشتمین جلسه ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز شهرستان قدس اظهار داشت: اعضای ستاد جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز باید از هرگونه اقدام غیر قانونی و ساخت و ساز پیش از موعد طرح‌ها جلوگیری کنند و اقدام به هنگام انجام دهند تا منجر به تخریب نشود.

فرماندار قدس با بیان این مطلب که : ایمنی و امنیت شهروندان از اولویت های کاری فرمانداری است ، افزود در بازدید های اولیه از سطح شهر متوجه ساخت طبقات اضافه پنجم و ششم در برخی مناطق شده ام ،همچنین نبود پارکینگ در بسیاری از ساختمان ها باعث ایجاد ترافیک در ساعات پیک و همچنین بالا رفتن آمار سرقت قطعات خودرو شده است.

وی افزود:در بازدیدهای میدانی مشاهده شده است که برخی  نقشه های ساختمانی با اجرای نقشه مغایرت دارد واین موضوع غیر قابل بخشش است و تاکید بر نظارت صحیح و قانونی را از سوی نظام مهندسی و شهرداری داریم.

ناصر بخت در بخش دیگری از سخنانش به ساخت وسازهای غیر مجاز شهرک های صنعتی اشاره داشت و گفت با عنایت به بلاتکلیفی نظارت بر ساخت و ساز در این شهرک و بلاتکلیفی مسئولین شهرداری و هیئت مدیره شهرک های صنعتی و سو استفاده برخی سود جویان از این فضا لازم است به سرعت مصوبات جدید استانداری اجرا و مانع از ساخت و سازهای جدید شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز