مهندس عرب خبرداد:

شهر گلستان آماده استقبال از بهار/ نوروز فرصتی برای ارائه خدماتی بهتر به شهروندان

۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۰:۳۸
کد خبر: ۶۸۴۶۱۶
شهر گلستان آماده استقبال از بهار/ نوروز فرصتی برای ارائه خدماتی بهتر به شهروندان
مهندس عرب: امسال متفاوت تر و زیباتر از سال های گذشته به استقبال بهار می رویم و شهروندان گرانقدر خدمات عیدانه شهرداری را احساس خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ مهندس عرب شهردار گلستان در این راستا بیان داشت: با برنامه ریزی های انجام شده و جلسات متعددی که در شهرداری گلستان برگزار شده است، آمادگی لازم و کافی برای استقبال از بهار و عید نوروز وجود دارد.

مهندس عرب با اشاره به آمادگی مدیریت شهری و تمامی عوامل خدماتی شهرداری برای خدمت رسانی به شهروندان، تشریح کرد: ایام نوروز فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی ها و ظرفیت های شهر گلستان است و باید از این فرصت به خوبی استفاده نماییم که در همین راستا کمیته های تخصصی به منظور اجرای برنامه های نوروزی در شهرداری تشکیل شدند تا برنامه های استقبال از بهار به خوبی اجرا و شهروندان خدمات عیدانه شهرداری را احساس کنند.

شهردار گلستان خاطرنشان ساخت: تا کنون خدمات بسیاری در شهر در راستای نوروز 97 توسط شهرداری به سرانجام رسیده است که مهمترین آن های جدولگذاری و آسفالت ریزی گسترده معابر، پاکسازی و شستشوی خیابان ها، رنگ آمیزی جداول، لایروبی انهار و زیباسازی معابر، هرس درختان، کاشت نهال، گل کاری، نصب المان های شهری، از این قبیل می باشد، تا شهر گلستان رنگ و بوی عید را بگیرد.

مدیریت شهری گلستان تصریح نمود: از آنجایی که داشتن شهری زیبا نیازمند همکاری تنگاتنگ مردم با شهرداری است امیدواریم شهروندان خوب گلستان و مسافران نوروزی در این ایام شهرداری را برای حفظ شهری زیبا و سالم یاری کنند.

خبرنگار: زهرا فیضی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز