دوستان لوون در دیوارچهارم گردهم آمدند

مراسم بزرگداشت لوون هفتوان در تماشاخانه دیوار چهارم برگزار شد

۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۲۵:۵۷
کد خبر: ۶۸۷۳۳۳
مراسم بزرگداشت لوون هفتوان در تماشاخانه دیوار چهارم برگزار شد
مراسم بزرگداشت لوون هفتوان، هنرمند تازه در گذشته تئاتر و سینما، شب گذشته در تماشاخانه دیوار چهارم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ مراسم بزرگداشت لوون هفتوان بازیگر نام آشنای تئاتر و سینما که صبح روز شنبه ۱۹ اسفندماه درگذشت، شب گذشته در «مجموعه تئاتر دیوارچهارم» و با حضور هنرمندان، علاقمندان و دوستان آن مرحوم برگزار شد.

در بخشی از پیام تسلیت تماشاخانه دیوارچهارم که در این مراسم قرائت شده بود، آمده است: تمام خانواده «دیوار چهارم» انگار عزیزی ورای تعلقشان به مردی از هنر، تئاتر و سینما، که برافرازنده پرچم حضور در این عرصه، که تلاقی اولین اجرا و دلگرمی روزهای پر تشویش «دارم خواب می بینم، نمی بینم؟!» را از دست داده اند. او برای اولین بار در ایران اجرا به روی صحنه می برد و ما برای اولین بار اجرایی در مجموعه ای تازه تاسیس. مردی که مهاجرانه خواب می دید در تهران است و صبح خود را جای دیگری می دید و از خود می پرسید نکند زندگی ما، چیزی است که دیگران در خواب می‌بینند...آری امروز همه ما داغدار مرگ قدم های آرام و سنگین هنرمندی بی حاشیه و مهربانیم. مهاجری که حالا انگار بخشی از ما را نیز در چمدانی با خود برده و گویی قسمتی از «دیوار چهارم» ترک خورده... لوون مانند خواب زیبایی بود که ما می دیدیمش، رویای دراماتیکی از صحنه. او برای آخرین بار در صحنه خوابید، خوابی ابدی... اما هنوز نور صحنه روی اوست ... تا ابد.

نمایش «بازی یالتا» به کارگردانی هفتوان، اولین اجرای به روی صحنه رفته در «مجموعه تئاتر دیوار چهارم» (کنش معاصر سابق) و همزمان با مراسم افتتاحیه این مجموعه تئاتر نیز بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز