آخرین عکس و نشست خبری مهندس محمودی با خبرنگاران غرب استان تهران در سال ۹۶

۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۷:۱۷:۱۳
کد خبر: ۶۹۰۱۰۹
آخرین عکس و نشست خبری مهندس محمودی با خبرنگاران غرب استان تهران در سال ۹۶
مهندس محمودی نماینده مردم شهرستانهای ملارد شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی در آخرین نشست خبری با خبرنگاران در پایان سال 96 ،صراحت و صداقت را یکی از ویژگیهای بارز یک خبرنگار عنوان کرد، و افزود از سئوالات چالشی که دارای راهکار و برای حل مردم باشد استقبال می کند .

به گزارش خبرگزاری برنا در استان تهران، محمد محمودی شاه نشین نماینده مردم شهرستان های ملارد ، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی در آخرین نشست خبری پایان سال 96 درجمع  خبرنگاران و اصحاب رسانه در تالار تندیس شهرستان قدس ضمن تقدیر و تشکر از همه خبرنگاران که سال پر فراز نشیبی را گذراندند، اظهار داشت، از سئوالات چالشی که دارای راهکار و برای حل مردم باشد استقبال می کند .

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت افزایش تعداد نمایندگان این حوزه انتخابیه اظهار داشت: شهرستان‌های ملارد، شهریار و قدس که در غربی‌ترین نقطه استان تهران و با جمعیتی حدود ۲ میلیون نفر ده شهر و ۱۰۳ روستا ، سه فرمانداری و هشت امام جمعه قرار دارد، یک نماینده در مجلس شورای اسلامی پاسخگوی درخواستهای مردم نیست.

نماینده مردم حوزه مشق در مجلس شورای اسلامی،  عزم جدی مسئولین استانی و شهرستانی را مهم ترین عامل برای ارتقاء سطح معیشت مردم و رضایت مندی آن ها دانست و گفت: همه باید از فرصت ایجاد شده برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

محمد محمودی شاه نشین همچنین، حمل و نقل را یکی از مولفه های اصلی توسعه اقتصادی و معیشت مناسب دانست و گفت: باید مسئولان در مورد قطار حومه ای شهرستان های غرب استان تهران در نظر داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد خود در مجلس و کمیسیون های آن و همچنین نطق ها ،تذکرات و اظهار نظرهای انجام داده درباره لوایح و مصوبات مجلس  پرداخت . 

در پایان این نشست، مهندس محمودی  عکسی یادگار با خبرنگاران در آخرین روزهای سال 96 گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز