فرماندار شهرستان ملارد بمناسبت فرا رسیدن نوروز پیامی را صادر کرد

۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۵:۰۷
کد خبر: ۶۹۰۱۷۱
فرماندار شهرستان ملارد بمناسبت فرا رسیدن نوروز پیامی را صادر کرد
به گزارش  خبرگزاری برنا تهران، خطیبی فرماندار شهرستان ملارد با صدور پیامی فرارسیدن نوروز باستانی ۱۳۹۷ را به عموم مردم شریف و عزیز ایران اسلامی خصوصا مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان ملارد تبریک گفت:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

 «یا مقلب القلوب و الابصار  یا مدبر اللیل والنهار یا محول الحول والا حوال  حول حالنا الی احسن الحال»

حلول سال نو  در قدوم بهار، یادآور تحول شگرف در اندیشه و ضمیر انسانهایی است که تحول و دگرگونی طبیعت را با انقلاب درونی خویش پیوند زده و در نسیم باد نوروزی ،سرسبزی و طراوت درونی خود را به هفت سین سلامت،سعادت و سربلندی سرزمینشان گره   می زنند. با فرا رسیدن بهار طبیعت،صحنه جهان آیینه نمای قدرت خداوندی می گردد و با رویش سبز دوباره طبیعت،گلهای امید به زندگی را به ارمغان می آورد.

اینک در آستانه بهار دیگر از خدای زیباییها  مدد می جویم که در سال جدید با شور و نشاط اجتماعی در پرتو توسعه و پیشرفت ملی  در گستره ایران اسلامی  و آرزوهای مردم و خدمتگزاران صدیق آنان که همانا سرافرازی کشور است محقق گردد.

مردم  فهیم شهرستان ملارد همگام با ملت رشید ایران اسلامی، با خلق حماسه های بی نظیر و بی بدیل در همه عرصه های نظام و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن  و حضور حماسی و باشکوه خود در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۹۶ با نمایشی از اوج اتحاد و همدلی، اقتدار، عزت و افتخار آفریدند و ثابت کردند در راه حفظ ارزشهای نظام مقدس و آرمانهای امام راحل(ره) و شهیدان و بیعت با مقام عظمای ولایت تا پای جان ایستاده اند.

از حضور ،همراهی و همکاری آحاد مردم این دیار و همه مسئولان ادارات و ارگانها، ائمه جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر و روستا، شهرداران، دهیاران، نیروهای نظامی و انتظامی، معتمدین و هیئات مذهبی، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، بسیجیان و صاحبان صنایع در کلیه برنامه ها و مراسم این شهرستان تشکر و قدردانی می نمایم.

اینجانب یاد، نام و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، امام شهدا و همه رزمندگان، ایثارگران و جانبازان این خطه را گرامی داشته وفرا رسیدن بهار و عید سعید نوروز را به همه ی مردم شهرستان ملارد در تمامی نقاط آن و خارج شهرستان صمیمانه تبریک و شادباش عرض می نمایم و از همه دست اندرکاران تسهیلات نورزی شهرستان میخواهم با بکارگیری تمامی امکانات شهرستان سفری  پر از آرامش خاطر را برای هموطنان عزیزمان رقم بزنند.

با استعانت از آفریدگار جهان و به انگیزه رستاخیز طبیعت،حلول سال نو ، عیدباستانی نوروز ۹۷ و بهار پر طراوت را که هنگامه تجلی مواهب الهی بر بستر طبیعت است تبریک گفته ،از آستان حضرت احدیت مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و بهره گیری از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و موفقیت روز افزون دولت خدمت گذار دولت تدبیر و امید را مسئلت می نمایم.

 

                                                                                                         خطیبی

                                                                                            فرماندار شهرستان ملارد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز