فرماندار قرچک:

سال ۹۷ در جهت رشد و توسعه قرچک برنامه‌ریزی خوبی شده است

۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۶:۰۱
کد خبر: ۶۹۰۴۹۵
سال ۹۷ در جهت رشد و توسعه قرچک برنامه‌ریزی خوبی شده است
فرماندار شهرستان قرچک گفت: سال 97 در جهت رشد و توسعه قرچک برنامه‌ریزی خوبی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان‌تهران، مسعود مرسل پور در نشست صمیمی با کارکنان فرمانداری، بخشداری مرکزی، دهیاران، روسای شوراهای اسلامی روستاها که با حضور معاونین فرمانداری و بخشدار مرکزی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدای سال 96 که با شروع به کار انتخابات آغاز شد، سال خوب و پر باری بود، انتخابات خوب و باشکوهی برگزار شد، انتخابات به معنای عام که مردم پس از 39 سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با همه مشکلاتی که داشتند، مقبولیت و مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با آمدن خودشان پای صندوق‌های رأی به منصه ظهور رسانده‌اند.

وی افزود: این حضور حداکثری و حماسی طبیعتاً باید پاسخی هم داشته باشد، پاسخ آن را باید ما و شما بدهیم، در همین انتخابات مردم یک‌بار دیگر ثابت کرده‌اند که به صداقت، شفافیت، سلامت و خدمت رأی دادند و درنتیجه دکتر حسن روحانی یک‌بار دیگر به‌عنوان ریاست جمهوری اسلامی ایران انتخاب شدند.

فرماندار قرچک تصریح کرد: در سال 96 مردم به آزادی اندیشه که از فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده است، مردم‌سالاری دینی، تفکر باعقل و اندیشه درصحنه بوده و هستند.

مرسل پور افزود: در بحث اقدامات و خدمات دولت که توسط مجموعه فرمانداری، بخشداری، دهیاری، شورا و خدماتی که به مردم در قرچک انجام‌شده است. اگر این خدمات خوب را مدنظر و ملاک عمل قرار دهیم، طبیعتاً اقدامات دولت، بی‌نظیر بوده است.

وی گفت: در پاسخ و مرحمتی که مردم شهرستان قرچک در انتخابات آرای دکتر حسن روحانی نسبت به سایر نامزدها از کیفی و کمی بالاتر بود و این مهم وظیفه ما را مضاعف کرده است و خدمتگزار قوی، دقیق و سالم برای مردم باشید و علا رقم همه بداخلاقی‌ها و غیره در این شهرستان که مخالفین دولت داشتند.

فرماندار شهرستان قرچک اظهار داشت: در حوزه‌های مختلف خدمات شهرستان قرچک کامل نیست، در حوزه عمرانی، اجتماعی، سیاسی و در حوزه فرهنگی کامل نیست، در سفر دکتر ابتکار معاون رئیس‌جمهور که ایشان از مدیران برجسته و لایق کشوری و از دانشجویان پیرو خط امام در تصرف لانه جاسوسی آمریکا بودند به شهرستان قرچک، پروژه‌هایی کلنگ زنی شده که در دهه فجر سال 97 باید به بهره‌برداری برسد.

مرسل پور بیان داشت: در سال 96 که شعار سال به دستور مقام معظم رهبری، سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بود، در عمل اثبات کردیم، چه در روستا و چه در شهرستان این کار را می‌توانیم انجام دهیم و نمونه بارز آن شهرک صنعتی بود. گزارش مقایسه‌ای اقتصادی سال 93 تا سال 96 شهرستان را تکمیل کرده‌ایم و خدمت استاندار محترم ارسال شد و در سال 97 هم تمام تلاش کنیم که بتوانیم تمام مشکلات را حل کنیم و به‌عنوان خدمتگزار این مردم عزیز وظیفه خودمان را به‌خوبی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: در سال 97 اراده نو، خدمت نو که باید در خدمت‌گزاری به این مردم فهیم و عزیز در نظر داشته باشید و در شهرستان قرچک این مهم باید محقق شود، کاری نباید داشته باشیم به کسانی که مخالف دولت هستند و باید خدا را ناظر و شاهد بگیریم و خدمت به مردم کنیم.

فرماندار قرچک گفت: همه دولت‌مردان در قرچک وظیفه‌دارند، خدمات دولت را به مردم گزارش نمایند. مردم فهیم ایران اسلامی در انتخابات، در مراسم‌های مختلف و تشییع‌جنازه شهدای گمنام و مدافع حرم ثابت کردند که به‌نظام، ولایت و دولت اعتقاددارند و همیشه درصحنه هستند.

وی اظهار داشت: از تلاش‌ها، مجاهدت‌ها، خدمات صادقانه و قلبی همه کارکنان مجموعه فرمانداری، بخشداری و دهیاران در سال 96 تقدیر و تشکر می‌کنم و باید تلاش کنیم در سال 97 تمام وعده‌های دولت در شهرستان محقق گردد و خدمت‌گزار خوبی برای این مردم فهیم و عزیز باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز