پیام مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به مناسبت آغاز سال ۹۷

۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۷:۳۳
کد خبر: ۶۹۰۵۱۷
پیام مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به مناسبت آغاز سال ۹۷
گلمحمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در آغاز تحویل سال تو گفت، امید که اوج موفقیت ها را در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا شاهد باشیم

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹7 با اشاره به نام‌گذاری ارزشمند سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال "حمایت از کالای ایرانی»، بر موفقیت ملی پوشان پایتخت در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا تاکید کرد.

 
در پیام رضا گل محمدی آمده است:
گرمای ملایم و فرح بخش روز های آفتابی به سبزه و گلها و درختان بشارت می دهد تا از خواب سنگین زمستان بیدار شوند و روح تازه بخود گیرند. خدای رحمان نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغاز به خالق سپارد.
تولد دوباره طبیعت، عید فرخنده و کهن نوروز باستانی یادگار نیاکان و پیام‌آور دوستی، عشق و محبت، با لطافت گیاه و خرمی طبیعت و تحول به مراحل نیکوتر و برتر است و سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است. آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد.
ضمن ابراز خوشحالی از توفیقات ورزش و جوانان استان تهران در سال 96 که در تمامی بخش ها جهش قابل توجه ای صورت گرفت، همچنان امید داریم این روند رو به جلو را حفظ کرده و جایگاه ورزش پایتخت را به عنوان نماد ورزش کشور ارتقا داده و به افتخاراتی در عرصه های کشوری، ملی، آسیایی و جهانی دست یابیم که در شان مردم سرافراز استان تهران باشد و با برنامه ریزی های ستاد 2020 استان، اوج موفقیت ها را در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا و دو سال بعد در المپیک 2020 شاهد باشیم.
با آرزوی موفقیت برای ورزشکاران و قهرمانان استان تهران در سال 97، بویژه ملی پوشان فوتبال در جام جهانی 2018 روسیه، حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد، به تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را در سایه عدالت مورد نظر رهبری معظم انقلاب با تلاش ارزشمند دولت تدبیر و امید، ازدرگاه خداوند متعال و سبحان مسئلت می نمایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز