فاطمه برنا خبر داد:

تجهیزات یکی از شهرداری های شهرستان شهریار پلمپ شد

۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۴:۱۸:۵۱
کد خبر: ۶۹۳۱۷۲
تجهیزات یکی از شهرداری های  شهرستان شهریار پلمپ شد
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار از پلمب تجهیزات تفکیک غیر اصولی و غیر مجاز زباله یکی از شهرداری های شهریار در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، فاطمه برنا با اعلام این خبر گفت: در ایام تعطیلات نوروزی یکی از شهرداری های شهرستان شهریار با نصب نوار نقاله و تجهیزات تفکیک زباله و بکارگماردن افراد غیر مجاز اقدام به تفکیک غیر اصولی در محل سکوی انتقال زباله و به دنبال آن ماند طولانی مدت زباله در محل سکو کرده بود که ضمن پراکنش زباله به اطراف و ایجاد بوی نامطبوع در محل، موجبات آلودگی و تهدید علیه بهداشت عمومی را فراهم آورده بود.

برنا اظهار داشت، همزمان با گشت و پایش نوروزی کارشناسان این اداره اخطاریه زیست محیطی برای شهرداری متخلف صادر و با توجه به نادیده گرفتن اخطاریه از سوی شهرداری مذکور، نسبت به پلمب تجهیزات و نوار نقاله های تفکیک زباله اقدام شد. 

وی افزود: براساس قانون مدیریت پسماند و آیین نامه اجرایی آن، مدیریت های اجرایی بایستی همه پسماندهای عادی را به صورت تفکیک شده‌جمع آوری نمایند و هرگونه تفکیک زباله به صورت غیر اصولی و غیر قانونی مغایر با ضوابط زیست محیطی می باشد و نه تنها به محیط زیست کمک نمی کند بلکه تهدیدی علیه بهداشت و سلامت عمومی است.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز