سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران:

مبنای کار ما در سال ۹۷ موضوع توسعه است

۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۸:۳۹:۴۰
کد خبر: ۶۹۴۶۹۶
مبنای کار ما در سال ۹۷ موضوع توسعه است
دکتر مهدی فتح اله گفت: مبنای کار ما در سال 97 موضوع توسعه می باشد.که توسعه رشد کمی و کیفی مد نظر است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، مراسم دیدار نوروزی استادان و کارکنان واحد با دکتر مهدی فتح اله سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای (شهرقدس-ملارد-صفادشت)  در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی و مهندسی واحد شهرقدس برگزار شد.

در ادامه، دکتر مهدی فتح اله ضمن تبریک سال نو گفت : اگر چهارچوب ها و سیاست های مقام معظم رهبری را سرلوحه اقدامات خود در سال 97 برای مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی قرار دهیم حتما منشاء اثرات خوب ، خیر و نیکو برای همگان می باشد.

وی ضمن تشکر از استادان و کارکنان پرتلاش و کوشا که در سال 96 زحمت کشیدند و با همه کمی و کاستی ها که در مجموعه بود اظهار کرد: امیدوارم در سال 97 هم باز به همین ترتیب دوستان همراه باشند.

photo_۲۰۱۸-۰۴-۰۹_۰۹-۲۰-۰۴

سرپرست واحدهای غرب استان تهران در ادامه صحبت های خود گفت : مبنای کار ما در سال 97 موضوع توسعه می باشد.که توسعه رشد کمی و کیفی مد نظر است.

وی افزود: در چهارچوب سیاست های دانشگاه آزاد مفهوم توسعه می تواند در حوزه های مختلف تفسیر و معنا شود وی تصریح کرد : ما در حوزه های تحصیلات تکمیلی و در بخش های فعالیت های علمی و پژوهشی نیازمند توسعه هستیم.

مهدی فتح اله خاطر نشان کرد، در مجموعه دانشگاه آزاداسلامی چند موضوع حائز اهمیت می باشد، نخست اینکه: دانشگاه آزاد، دانشگاه یک بنگاه تولید،تحقیقاتی و علمی پژوهشی اقتصادمحور بزرگ است. که این مجموعه تحت تاثیر تغییرات و نوسانات اقتصادی بیرونی هم قرار می گیرد. لذا ما باید تلاش کنیم در سال های پیش رو دغدغه مالی و اقتصادی در مجموعه ی واحدها نداشته باشیم و برای این موضوع باید برنامه ریزی هایی شکل گیرد.

وی عنوان کرد : ماموریت دانشگاه آزاد چشم اندازی که مقرر است در افق کشور ایجاد شود توجه به ماموریت علمی و آموزشی است. بنای بر خوب انجام دادن این ماموریت که بخشی از سیاست های پشتیبانی فعالیت های آموزشی و پژوهشی است که به استناد آن تامین مالی، پشتیبانی فعالیت های پژوهشی ، توسعه کیفی علمی را انجام می دهد حتما باید محقق شود و از این بابت نباید نگرانی داشته باشیم.

سرپرست واحدهای (شهرقدس-ملارد-صفادشت) افزود : برنامه های سال 97 را به چند بخش تقسیم بندی کردیم از جمله برنامه های استراتژیک، برنامه هایی هستند که مهم ، کلیدی و مزیت ساز هستند که به توسعه و رشد خیلی بهتر ، اساسی و بنیادی تر کمک می کند.وی در ادامه افزود: طیف دیگر برنامه ها ، برنامه های جاری می باشد کارهای جاری و روزمره ای که در طی سال انجام می دهیم که هدف وسیاست در این برنامه اصلاح ، تسهیل و بهبود در این حوزه از کارها می باشد.این مقام مسئول گفت: طیف سوم  فعالیت ها و برنامه های پیش رو است که متناسب با ظرفیت واحد و به استناد سیاست هایی که بعضا ابلاغ می شود در دستور کار قرار میگیرد.

دکتر فتح اله در پایان صحبت های خود خاطر نشان کرد: یکی از موضوعاتی که از اواخر سال گذشته مطرح است محوری شدن واحد شهرقدس در حوزه ی صنعت و تجارت می باشد.

وی گفت: اگر بتوانیم این ماموریت را خوب انجام دهیم دو حسن خواهد داشت نخست آن که  ما را در جهت توسعه کیفی هدایت و حمایت خواهد کرد و خروجی فعالیت های  ما در ابعاد علمی و پژوهشی هدفمندتر شده و نسبت به گذشته منجر به حل مسئله در حوزه ی صنعت و تجارت کشور می شود، حسن دوم اینکه : مزیت ها و توانمندی هایی را برای ما خلق و ایجاد خواهد کرد که به استناد این مزیت ها بتوانیم کسب وخلق درآمد، تولید علم و ایجاد یک جریان مالی خوب برای واحد داشته باشیم که مجموعه را سرزنده و سرحال نگه میدارد .

 فتح اله در پایان صحبت های خود گفت : سال 97 سال پرکاری خواهد بود دوستان دریغ نکنند و همکاری و همیاری با برنامه و سیاست هایی که داریم داشته باشند. ظرفیت ، امکانات و انگیزه های خوبی در مجموعه واحد وجود دارد که با اتحاد ، انسجام و یک هماهنگی  و هم افزایی می توان این ظرفیت ها را به شکل خوب و آن اهدافی که در نظر داریم نزدیک کنیم. و در سال جاری بنایی بر تحول رشد، تمایز، تغییر و تحریک بیشتری به نسبت آن چه در قبل محقق شده بود در مجموعه ی دانشگاه آزاد اسلامی به لطف و همیاری شما دوستان محقق شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز