رییس شورای اسلامی شهر شهریار تاکید کرد:

حمایت از کالای ایرانی در اجرای پروژه ها در اولویت کار قرار دارد

۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۱:۴۹:۴۱
کد خبر: ۶۹۴۸۴۳
حمایت از کالای ایرانی در اجرای پروژه ها در اولویت کار قرار دارد
مهدور در اولین جلسه رسمی شورای شهر در سال 97 ، نظارت بر اجرای پروژه ها رضایت شهروندان و شفاف سازی را از مهمترین اولویت در سال جدید تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ، علی مهدور رئیس شورای شهر در ابتدای جلسه ضمن تبریک سال جدید و ماه پر فیض رجب افزود : نامگذاری هوشمندانه شعار سال 97 از سوی مقام معظم رهبری، در واقع الگو و چراغ راه مسئولان و مردم میباشد .

وی ضمن تقدیر از عملکرد مسئولین و کارکنان شهرداری به موفقیت های سال گذشته اشاره کرد و افزود : مجموعه شهرداری شهریار در سال 96 توانست فعالیت گسترده ای را در حوزه های عمرانی، خدماتی و پرداخت حقوق کارکنان و همچنین افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی را به انجام برساند ، این اقدامات را می توان نمونه ای از موفقیت ها در سال گذشته عنوان کرد و امیدواریم این روند نیز در سال جاری ادامه داشته باشد .

رئیس شورای شهر شهریار در ادامه ضمن حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد: شهرداری شهریار استفاده از کالای تولید داخلی را در تمامی خریدها و پروژه‌های اجرایی لحاظ کند و به هیچ عنوان از کالاهای خارجی استفاده نشود .

 وی نظارت شورای شهر در تمام امور بویژه اجرای پروژه های شهری را مهم دانست و خاطرنشان کرد: هر چقدر نظارت ها تخصصی تر و جامع تر باشد قطعآ خروجی نیز بهتر خواهد بود .

مهدور در بخش مهم و پایانی سخنان خود ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع ، جلب رضایت شهروندان و شفاف سازی و انضباط کاری در امور را ازمهم‌ترین اولویت شورای اسلامی شهر و شهرداری شهریار مطرح کرد .

در ادامه این جلسه برخی از اعضای شورای شهر در سخنان کوتاهی ضمن قدردانی از عملکرد مدیران و کارکنان و کارگران خدوم شهرداری ، سال جدید را تبریک گفتند و با اشاره به تاکیدات مقام رهبری در پیام نوروزی ، آرزو کردند که با نامگذاری سال 1397 ، عزم جدی در حمایت از کالای ایرانی به ‌وجود آید .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز