حسین لطفی قهرمان شایسته شهرستان قدس مقتدرانه بر سکوی قهرمانی جهان ایستاد

۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۸:۴۸:۵۸
کد خبر: ۶۹۵۲۱۳
حسین لطفی قهرمان شایسته شهرستان قدس مقتدرانه بر سکوی قهرمانی جهان ایستاد
حسین لطفی قهرمان شایسته شهرستان قدس در دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۸مقتدرانه بر سکوی قهرمانی جهان ایستاد

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، حسین لطفی تکواندوکار وزن ۴۵- کیلوگرم کشورمان با ۵ پیروزی متوالی و مقتدرانه توانست بر سکوی قهرمانی جهان ۲۰۱۸ بایستد و مدال طلای این وزن را به تصاحب خویش درآورد.

در روز نخست این رقابت‌ها، حسین لطفی نماینده وزن اول کشورمان با هدایت مربیگری علی کاظمی توانست با غلبه مقتدرانه و در حالیکه تمامی حریفان خود را با اختلاف بیش از ۲۰ امتیاز شکست داده بود، مدال طلای جهانی را بر گردن بیاویزد.

نماینده شایسته کشورمان در دور نخست با قرعه استراحت رو به رو بود و پس از آن در دیدار با «فرهاد عزیزی» از افغانستان ۲۷ بر یک (پایان مبارزه در راند دوم – به دلیل اختلاف ۲۰ امتیاز) پیروز شد. لطفی در ادامه « سرور بالابن» از ترکیه را ۲۷ بر ۷ از پیش رو برداشت؛ سپس توانست در پایان راند دوم و درحالی که بیش از ۲۰ امتیاز با حریف تایلندی خود اختلاف داشت با نتیجه ۳۳ بر ۷ به برتری برسد و راهی نیمه نهایی شود.

حسین در نیمه نهایی قدرت خود را به رخ «جانگ هوئه لی» از کره جنوبی کشید و با نتیجه ۵۰ بر ۷ فینالیست شد. وی در فینال نیز به مصاف «امیربک تورائف» ازبک دارنده مدال برنز قهرمانی جهان نونهالان ۲۰۱۷ و نایب قهرمان آسیا نونهالان ۲۰۱۵رفت و ۲۳بر ۲ (پایان مبارزه در راند دوم – به دلیل اختلاف ۲۰امتیاز) به برتری رسید و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

گفتنی است؛ هدایت تیم پسران برعهده وحید عبدالهی به عنوان سرمربی ، رشید فتاحی و وحید ناصری به عنوان مربی است.

 

 

 

 

 
اخبار مرتبط

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز