۲۲ فروردین ۹۷:

اختتامیه و معرفی برگزیدگان رالی‌های حرم تا حرم برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۵:۳۴:۲۴
کد خبر: ۶۹۵۴۸۶
اختتامیه و معرفی برگزیدگان رالی‌های حرم تا حرم برگزار می شود
مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان رالی‌های حرم تا حرم فروردین ماه در سالن آمفی تئاتر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می‌شود.

‍ به گزارش خبرگزاری برنا تهران، مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان رالی‌های حرم تا حرم (مشهد- کربلا) و تهران – ابیانه، 22 فروردین ماه در سالن آمفی تئاتر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می‌شود.

در این مراسم برترین‌های رالی‌های یاد شده که با توجه به امتیازات ثبت شده از سوی داوران مسابقات، انتخاب شده‌اند، معرفی خواهند شد.

به مقام‌های اول تا ششم رالی حرم تا حرم که 4 تا 7 اسفندماه 1396 در مسیر زیارتی و فرهنگی مشهد تا کربلا برگزار شده بود، به ترتیب 8، 6، 5، 4، 3،2 و نفرات هفتم تا دهم یک میلیون تومان جایزه نقدی و به 10 نفر از شرکت کنندگان نیز به قید قرعه، لوازم خانگی اهدا خواهد گردید.

همچنین در این مراسم سه نفر از برگزیدگان رالی خودروهای تاریخی تهران- ابیانه که 26 و  27 بهمن ماه 96 برگزار شد، معرفی و با اهدای جوایزی از آنان قدردانی به عمل خواهد آمد.

خاطر نشان میگردد، ابوالفضل علیزاده مسئول کمیته رالی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان ورامین از جمله شرکت کنندگان در این مسابقه بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز