وزیر بهداشت در بومهن :

حداقل ۶۰۰ تخت بیمارستانی برای تامین کمبودهای حوزه بهداشت و درمان شهرستان پردیس نیاز است

۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۵:۵۳:۱۸
کد خبر: ۶۹۵۴۹۳
حداقل ۶۰۰ تخت بیمارستانی برای تامین کمبودهای حوزه بهداشت و درمان شهرستان پردیس نیاز است
سیدحسن قاضی زاده هاشمی، در نشست بررسی جزئیات تکمیل ساختمان بیمارستان انصار الغدیر در بومهن گفت:حداقل ۶۰۰ تخت بیمارستانی برای تامین کمبودهای شهرستان پردیس نیاز است و امیدواریم با همکاری استاندار تهران و نمایندگان مجلس اقداماتی برای اختصاص زمین و ساخت بیمارستان های جدید در این منطقه پیش بینی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران،  تهران،سیدحسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست بررسی جزئیات تکمیل ساختمان بیمارستان "انصار الغدیر" بومهن در شهرستان پردیس گفت:گزارش خوبی از سوی فرماندارپردیس درخصوص وضعیت بهداشت و درمان و جزئیات خدمات رسانی و ساخت بیمارستان انصار الغدیر در بومهن ارائه شد.

وی با اشاره به کمبودهای شهرستان پردیس در تامین تخت بیمارستانی و خدمات موثر بهداشت و درمان گفت: کمبود امکانات بهداشتی و درمانی موجب می شود بار همه این نیازها به مراکز درمانی اطراف منتقل شود که توان پاسخگویی ندارند.

وزیر بهداشت با تاکید براینکه لازم است در مدیریت با علم و آموزش تجاربی به دست آوریم و از علم پیشرفته روز بهره مند شویم تصریح کرد: بهره مندی از مشاوران در مدیریت بسیار اثرگذار است و با پشتوانه علمی اقداماتی محقق می شود و مانع از احداث شهرهای جدید می شود که مشکلاتی برای شهرهای بزرگ به همراه دارند.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به مشکلات تکمیل پروژه بیمارستان انصار الغدیر بومهن عنوان کرد: این پروژه با مشکلاتی در تامین نقدینگی مواجه است و باید تا چند ماه آینده و قبل از دومین سالگرد فوت واقف "جابر انصاری" با همکاری مسئولان به بهره برداری برسد و تاخیر در بهره برداری از بیمارستان های در حال ساخت منجر به افزایش هزینه حتی معادل هزینه ساخت بیمارستان است.

گفتنی است؛ با دستور وزیر بهداشت، مقرر شد تا ۱۰ روز آینده با همکاری معاونت های  امور اجتماعی و درمان وزارت بهداشت تیمی به منظور بررسی، برآورد هزینه و تقسیم کار و توافق با خیرین در جهت رفع مشکل تکمیل ساخت بیمارستان انصار الغدیر در بومهن اقدام کنند.

وزیر بهداشت در این نشست از واقف مرحوم و خانواده وی که در وقف زمین و ساختمان این بیمارستان نقش داشتند تشکر کرد.

 

photo_2018-04-10_10-56-40

خاطر نشان میگردد، نشست بررسی جزئیات تکمیل بیمارستان انصار الغدیر بومهن با حضور سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت،محمدحسین مقیمی استاندار تهران، ابوالفضل سروش نماینده مردم پردیس و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، احمد تواهن معاون امور عمرانی استانداری،مرتضی حیدری فرماندار پردیس و معاونان وزیر بهداشت و مسئولان محلی برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز