سردار "محسن خانچرلی:

یک تن و ۶۵۰ کیلوگرم تریاک و انهدام ۳ باند بزرگ مواد افیونی در غرب استان تهران کشف شد

۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۹:۴۲:۲۵
کد خبر: ۶۹۵۷۰۹
یک تن و ۶۵۰ کیلوگرم تریاک و انهدام ۳ باند بزرگ مواد افیونی در غرب استان تهران کشف شد
فرمانده انتظامی غرب استان تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه، از کشف یک تن و650 کیلوگرم موادمخدر و انهدام 3 باند بزرگ موادمخدر خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری برنا تهران، سردار "محسن خانچرلی" در جمع خبرنگاران گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران با بدست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت مشکوک 3 باند بزرگ قاچاق موادمخدر در شهرستان های شهریار و ملارد، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی گسترده موفق شدند مخفیگاه قاچاقچیان موادمخدر را در شهرستان " شهریار " شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی 8 قاچاقچی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس غرب استان تهران تصریح کرد: در این عملیات، با انهدام 3 باند بزرگ مواد افیونی در بازرسی از مخفیگاه آنان، یک تن و 650 کیلوگرم تریاک و یک قبضه سلاح جنگی کشف و 8 دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به کاهش 4 درصدی انواع سرقت در شهرستان های غرب استان تهران در ایام تعطیلات نوروز 97، بیان کرد: در حوزه سرقت به عنف کاهش ۱۰ درصدی را شاهد بوده ایم و هیچ گونه سرقت مسلحانه ای نیز گزارش نشده است.

سردار خانچرلی با بیان اینکه شاهد افزایش ترددها در ایام نوروز در غرب استان تهران بوده ایم ، تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش همکارانم در پلیس راه و راهور امسال در ایام تعطیلات نوروزی با کاهش 3 درصدی تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی مواجه بودیم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اقدامات پلیس غرب استان تهران در نوروز 97، گفت: ۳۵ ایستگاه پلیس علاوه بر ایستگاه هایی که در سطح غرب استان تهران مستقر بودند در مبادی ورودی و خروجی شهرستان ها برای کنترل جرایم و بحث ترافیک نیروهای پلیس استقرار داشتند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در خاتمه گفت: در تعطیلات نوروز، تماس شهروندان با سامانه فوریت های پلیسی 110 افزایش داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز