استاندار تهران اظهار داشت :

به موازات توسعه عمرانی روستاها به توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کمتر توجه شده است

۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۰:۵۸:۲۵
کد خبر: ۶۹۵۷۷۴
به موازات توسعه عمرانی روستاها به توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کمتر توجه شده است
محمد حسین مقیمی، در نشست مشترک فرمانداران و بخشداران شهرستان های تابعه استان با موضوع توسعه اشتغال روستایی گفت:به موازات توسعه روستایی در بخش عمرانی به توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی روستاها کمتر توجه شده است

به گزارش خبرگزاری برنا تهران،محمدحسین مقیمی،استاندار تهران در نشست مشترک فرمانداران و بخشداران شهرستان های تابعه استان با موضوع توسعه اشتغال روستایی  که با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری برگزار شد گفت: دراصل یکصد قانون اساسی جایگاه و وظایف شوراها به خوبی مشخص شده است و اعضای ١١٧ هزار شورا در کشور نقش مهمی در یاری دستگاه ها برای مدیریت کشور دارند.

وی با اشاره به گزارش ارائه شده در مورد اعطای وام اشتغال روستایی در استان تهران افزود: در بانک هایی که میزان طرح مصوب در اعطای وام اشتغال بیش از  دو برابر  مصوب است، اولویت  با درخواست کنندگانی باشد که زودتر برای دریافت وام مراجعه کرده اند.

مقیمی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مهاجرت از روستاها برای خود روستاها نیز مشکلاتی به همراه دارد عنوان کرد:تکلیف داریم شرایطی فراهم شود تا روستاها خالی از سکنه نشوند.

استاندار تهران به جمعیت ٨٠٠ هزار نفری روستاها در استان تهران اشاره کرد و گفت: باید زمینه توسعه اشتغال و اقتصاد روستایی را فراهم کنیم تا روستاییان در اقتصاد کشور فعالتر حضور یابند.

مقیمی  در پایان به اجرای طرح های عمرانی مناسب در روستاها از محل مالیات بر ارزش افزوده اشاره کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز