رییس حراست اداره کل ورزش و جوانان استان تهران:

ایجاد محیط امن برای کارکنان و ورزشکاران وظیفه حراست اداره کل ورزش و جوانان است

۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۳:۳۱:۳۶
کد خبر: ۶۹۵۸۸۳
ایجاد محیط امن برای کارکنان و ورزشکاران وظیفه حراست اداره کل ورزش و جوانان است
محمد کاظمی در دیدار با کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت، ایجاد محیط امن برای کارکنان و ورزشکاران وظیفه حراست اداره کل ورزش و جوانان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، دکتر محمد کاظمی رییس حراست اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با کارکنان اداره ورزش و جوانان ورامین دیدار و گفت و گو کرد.

در ابتدای این دیدار ابراهیم شیرکوند رییس اداره ورزش و جوانان ورامین ضمن خوش آمدگویی به همکاران خود گفت: خرسندم در استان مسوولانی به فعالیت مشغولند که دغدغه ای جز خدمت رسانی ندارند.

شیرکوند افزود: ایجاد حریم امن کاری از وظایفی است که به خوبی به آن پرداخته شده ؛ چراکه فردی از خانواده شهید والامقام کاظمی بر آن مسند تکیه زده است.

وی افزود: باتوجه به امنیت موجود و هموار کردن شرایط خدمت از سوی همکاران در استان تمام تلاشمان را بکار خواهیم بست تا خدمت صادقانه ای به جامعه هدف داشته باشیم.

رییس اداره گفت: این امید میرود با حمایت و درایت مسوولان مربوطه هرچه زودتر شرایط کاری همکارانم در ورامین ساماندهی گردد تا با امنیت کامل شغلی به خدمت رسانی مشغول شوند.

رییس حراست اداره کل ورزش و جوانان استان تهران که خود فرزند گرانقدر شهید دفاع مقدس است با ابراز خرسندی جهت خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: ایجاد فرصت خدمت رسانی در جمهوری اسلامی برای هرفردی یک ارزش محسوب میشود و این افتخار هم اکنون نصیبمان گردیده است.

کاظمی افزود: حال باید این فرصت را غنیمت شمرد و کوشش خود را دوچندان کرد.

وی اشاره داشت: این قابلیت وجود دارد تا محیطی آرام برای فعالیت مهیا نمود ؛ چراکه شرایط برای پرورش استعدادها مهیا گردیده و باید این مهم به سرانجام رسد.

رییس حراست اذعان کرد: نیروهای کاربلدی در ورامین وجود دارد که خود یک فرصت برای استان محسوب میگردد.

کاظمی گفت: ایجاد محیطی امن از سوی حراست برای جامعه ورزش و کارکنان از جمله ارکان وظایفی میباشد که بر عهده بنده و همکارانم در تهران نهاده شده که این امر منجر به ثبات قدم برای خدمت رسانی همکارانمان در شهرستانها میباشد.

باید اشاره داشت دکتر کاظمی طی دیدار دوره ای خود امروز میهمان ادارات ورزش و جوانان دشت ورامین بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز