معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری :

نیروی انسانی مهترین مزیت ایران در توسعه اقتصادی است

۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۷:۰۲:۱۶
کد خبر: ۶۹۷۱۶۳
نیروی انسانی مهترین مزیت ایران در توسعه اقتصادی است
سورنا ستاری گفت، نیروی انسانی متعهد و متخصص مزیت مهم و اصلی کشور در راستای توسعه همه جانبه و پایدار اقتصادی است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، سورنا ستاری  معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در جریان بازدید از شهرک صنعتی قرچک اظهار کرد: رشد و توسعه اقتصادی کشور بر مبنای فعالیت های دانش بنیان از مهم ترین برنامه های دولت در سال جدید است.

 

وی با اشاره به راه اندازی شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در سطح کشور، اظهار داشت: یکی از اقدامات محوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای حمایت از کالای ایرانی، توسعه فعالیت های دانش بنیان است.

 

ستاری با اشاره به رشد علمی کشور در سال گذشته، تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه های مهم معاونت علمی ریاست جمهوری در سال ۹۷، افزایش ۲ برابری میزان رشد علمی کشور نسبت به سال گذشته است.

 

۲۵۰ کارخانه در شهرک صنعتی قرچک در دست احداث است

 

حامد افشار نادری مدیرعامل شهرک صنعتی قرچک نیز در این آیین گفت: احداث شهرک صنعتی قرچک در سال ۸۳ به تصویب دولت رسید هرچند که عملیات اجرایی آن برای تملک ارضی، تغییر کاربری و تامین زیرساخت ها بیش از ۱۰ سال طول کشید.

 

وی با اشاره به اینکه شهرک صنعتی قرچک در زمینی به وسعت ۸۰۰ هکتار احداث شده، افزود: درحال حاضر ۲۰ واحد تولیدی دراین شهرک صنعتی مشغول فعالیت هستند.

به گفته وی، عملیات احداث ۲۵۰ کارخانه تولیدی نیز در شهرک صنعتی قرچک درحال انجام است.

 

وی با اشاره به مزیت های شهرک صنعتی قرچک، اظهار داشت: قرارداد واگذاری۶۰۰ قطعه زمین در این شهرک با متقاضیان منعقد شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز