استاندار تهران در جلسه شورای اداری مشترک با شهر ری:

ملاک تعیین جمعیت در شهرستان ری ،قانون تقسیمات کشوری است

۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۰:۲۲:۵۳
کد خبر: ۶۹۷۳۶۲
ملاک تعیین جمعیت در شهرستان ری ،قانون تقسیمات کشوری است
محمد حسین مقیمی، در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مشترک با کمیته شهرستان ری ،ملاک تعیین جمعیت دو شهرستان ری و شمیرانات را قانون تقسیمات کشوری دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، محمدحسین مقیمی در کارگروه عمران شورای برنامه ریزی وتوسعه استان مشترک با کمیته برنامه ریزی شهرستان ری، مبنای هرگونه تخمین جمعیت در دوشهرستان ری وشمیرانات  را قانون تقسیمات کشوری دانست.

وی، درخصوص اختلاف نظر در مورد جمعیت شهرستان ری گفت:بر اساس قانون ملاک تعیین جمعیت قانون تقسیمات کشوری است اما مرکز آمار ایران در آخرین سرشماری نفوس و مسکن جمعیت ری را با احتساب جمعیت محدوده منطقه  ٢٠وبخشی از محدوده منطقه ١٥شهرتهران حدود ۷۱۷ هزار نفرتخمین زده که باید این رقم اصلاح شود.

 

photo_2018-04-16_11-20-43

مقیمی در ادامه  با ذکر این مطلب که تمامی تصمیماتی که در دولت های قبل اتخاذ شده برای ما محترم هستند و قصد تغییر آنها رانداریم یادآورشد: علیرغم همه اشکالاتی که به نحوه ساخت مسکن مهر در استان تهران داشتیم اما چون تصمیم دولت قبل بود و عده ای از مردم در این مسکن ها سرمایه گذاری کرده بودند آنرا اجرا کردیم.

مقیمی در ادامه افزود: زمانی که معاون عمرانی وزارت کشور بودم طرحی را پیشنهاد دادیم که برای چهار گوشه تهران امکان ایجاد آرامستان پیش بینی شده بود اما با بررسی های کارشناسی متوجه شدیم امکان ایجاد آرامستان در محدوده غرب و شرق تهران آلودگی های زیست محیطی به همراه دارد و لذا این طرح عملیاتی نشد.t

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز