رئیس کمیته امداد منطقه ۱۹ تهران خبر داد:

بهره مندی ۱۲۰۵مددجوی منطقه ۱۹ تهران از خدمات فرهنگی

۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۰:۵۸:۲۶
کد خبر: ۶۹۷۳۸۵
مهدی سامانی گفت، هزار و 205 نفر از مددجویان کمیته امداد منطقه 19 تهران از خدمات فرهنگی این نهاد در سال 96 بهره مند شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، مهدی سامانی، رئیس کمیته امداد منطقه 19 تهران با بیان اینکه کمیته امداد در کنار ارائه خدمات حمایتی، به مسائل فرهنگی خانوارهای تحت حمایت به‌ عنوان یکی از اولویت‌های این نهاد توجه می‌کند، گفت: اجرای برنامه‌های آموزشی،مسابقات فرهنگی و قرآنی ،اردوهای زیارتی و آموزشی تربیتی ازجمله برنامه‌های فرهنگی این نهاد برای جامعه هدف تحت حمایت است.

 وی ضمن اشاره به اینکه 656 نفر از مددجویان کمیته امداد منطقه 19 تهران در برنامه‌های آموزش خانواده سال ۹۶ این نهاد شرکت کرده اند، افزود: مخاطبان این دوره‌ها را دانش آموزان، دختران ، مادران ، نوعروسان و مستعدین اشتغال تحت حمایت تشکیل داده است.

سامانی ادامه داد: برنامه‌های آموزش خانواده با موضوع روخوانی، روان‌خوانی و تفسیر قرآن ،احکام، سبک زندگی ایرانی اسلامی، پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، مهارت‌های زندگی، فرزند پروری، مدیریت کسب ‌و کار از جمله کلاس‌های آموزشی است که در این مدت‌زمان برگزارشده است.

 

رئیس کمیته امداد منطقه 19 تهران با اشاره به اینکه اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی از دیگر برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد است،بیان کرد: 213 مددجو به اردوی زیارتی مشهد مقدس ،31 نفر به عتبات عالیات و 30 نفر به قم در سال ۹۶ اعزام شده اند.

وی در مورد نحوه مشارکت خیران در زمینهٔ اعزام مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوهای زیارتی، گفت: نیکوکارانی که علاقه‌مند هستند در اعزام مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوهای زیارتی با این نهاد همکاری کنند، می‌توانند در قالب طرح «شوق زیارت» در این اقدام خداپسندانه با حضور در دفتر کمیته امداد منطقه 19 تهران مشارکت کنند.

سامانی با اشاره به اهداف برگزاری اردوهای زیارتی،افزود: تقویت روحیه معنوی ،ترویج سبک زندگی اسلامی، افزایش امید به زندگی و ایجاد نشاط و بالندگی در بین خانوار‌های تحت حمایت از اهداف برگزاری اردوهای زیارتی است.

 

رئیس کمیته امداد منطقه 19 تهران، یادآور شد: همچنین 135 نفر به اردوهای آموزشی و تفریحی درون استانی و 140 نفر به اردوهای برون استانی از جمله استان های اصفهان، البرز،گیلان و مازندران در سال 96 اعزام شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز