طاهری گندمانی با رئیس پلیس امنیت ونظارت براماکن پیشوا دیدار کرد

۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۹:۳۳:۳۶
کد خبر: ۶۹۸۵۵۰
طاهری گندمانی با رئیس پلیس امنیت ونظارت براماکن پیشوا دیدار  کرد
طاهری گندمانی گفت: نظارت مستمربراماکن ورزشی موجب ساماندهی ویکسان سازی ارائه خدمات وافزایش سطح سلامت ورزشکاران ومربیان میشود.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، طاهری گندمانی در دیدار با رئیس پلیس امنیت ونظارت براماکن پیشوا اظهار داشت : افراد سودجو برای کسب درآمدهای هنگفت، با فروش داورها، هورمون ها و مکمل های ورزشی غیرمجاز و قاچاق، سلامت مردم جامعه به ویژه جوانان را به خطر می اندازند.

وی افزود: مردم باید بدانند، هر چقدر تیم های بازرسی، بر مراکز تهیه و توزیع نظارت داشته باشند و متخلفان را به مراجع قضایی معرفی کنند، برای ارتقای سلامت کافی نیست، باید افراد جامعه سطح آگاهی خود را بالا ببرند و این داورها و مکمل های غیرمجاز را خریداری و مصرف نکنند وبرای تحقق این امر به فرهنگ سازی واطلاع رسانی از طریق تعامل دوجانبه بانیروی انتظامی نیاز می باشد.

طاهری یادآور شد: بیشتر جوانان برای افزایش وزن و ساختن اندامی زیبا و عضلاتی حجیم در مدت زمان کوتاه، فریب تبلیغات رسانه های مختلف ماهواره ای و شبکه های مجازی را می خورند و از برخی مکمل های و هورمون های غیرمجاز و غیربهداشتی مصرف می کنند که در برخی از اقلام کشف شده، هورمون هایی به شکل تزریقی پیدا شده، این هورمون ها برای  اسب، گاو و یا سایر حیوانات استفاده می شود که مصرف حیوانی دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان پیشوا گفت : در حال حاضر این شهرستان دارای 25 باشگاه دولتی ، خصوصی و  سایر ارگانهای دیگر است که از این تعداد نزدیک به 12 باشگاه در رشته های بدنسازی و پرورش اندام فعالیت دارند که برخی از آنها به صورت شیفتی بانوان و مردان فعال هستند .

وی اظهار داشت : امور اماکن وباشگاه های این اداره در نحوه فعالیت باشگاه ها نظارت دقیق دارد و هرگز اجازه نمی دهد محیط های باشگاهی ورزشی با فعالیت های ناسالم به رشته های مختلف ورزشی از جمله پرورش اندام و بدنسازی ضربه و آسیب وارد کنند .

سکاندار ورزش پیشوا گفت: از ابتدای سال جاری برنامه بازدید مشترک از فضاها و باشگاههای ورزشی سطح شهرستان باهمکاری بازرسین بهداشت ودرمان ، اداره اماکن نیروی انتظامی ، هیئت پزشکی ورزشی و  تعزیرات حکومتی خواهیم داشت تا با ساماندهی باشگاه های ورزشی بویژه پرورش اندام و بدنسازی میزان تخلفات در این محل های ورزشی به حداقل برسد ویکسان سازی ارائه خدمات وافزایش سطح سلامت ورزشکاران ومربیان را در پی داشته باشیم.

دکترطاهری اعلام کرد: هر باشگاهی که به قوانین و مقررات بویژه عدم اخذ مجوز بهره برداری از کمیسیون ماده 5 استان تهران بی تفاوت باشد به حتم از سوی این اداره تذکر لازم را دریافت می کند که در صورت تکرار تخلف برای پلمپ به اداره اماکن نیروی انتظامی معرفی می‌شود .

در این نشست سروان مظفری نیز اظهار داشت: فلسفه اصلی ورزش، ایجاد شادابی، نشاط و سلامت جامعه است و به همین دلیل لازم است که بر عملکرد باشگاه‌ها و مدیران ورزشی نظارت جدی داشته باشیم.

رئیس پلیس امنیت عمومی ونظارت براماکن پیشوا تصریح کرد: اگر باشگاه‌های ما  به وظیفه اصلی خود در تربیت ورزشکارانی با روحیه پهلوانی و ترویج اخلاق‌مداری توجه ویژه نداشته باشند، نمی‌توانیم امیدوار به داشتن جامعه‌ای سالم باشیم وبرای رسیدن به این مهم باید بصورت مداوم ومستمر طی گشت های مشترک نظارت و ساماندهی شوند ودراین راه آمادگی هرگونه همکاری لازم وقانونی با اداره ورزش وجوانان وسایر دستگاههای نظارتی را داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز