فیلم سینمایی اُردک لی برای نخستین بار در جشنواره جهانی فجر اکران شد

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۹:۳۵:۰۶
کد خبر: ۷۰۰۲۶۸
فیلم سینمایی اُردک لی  برای نخستین بار در جشنواره جهانی فجر اکران شد
فیلم سینمایی اُردک لی به کارگردانی بهروز غریب پور و تهیه کنندگی علی حضرتی در بخش جلوه گاه شرق سی وششمین جشنواره جهانی فجر برای نخستین بار اکران شد .

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، فیلم سینمایی اُردک لی  به کارگردانی بهروز غریب پور و تهیه کنندگی علی حضرتی شامگاه گذشته یک شنبه شب مورخ 2اردیبهشت ماه در بخش جلوه گاه شرق سی وششمین جشنواره جهانی فجر برای نخستین بار با حضور هنگامه قاضیانی بازیگر این فیلم و عوامل این فیلم به تماشا درآمد .

شخصیت اصلی این فیلم یک کودک آذری زبان است که به همراه پدر و مادر خود، داستان را رقم می زند.داستان این فیلم که بر مبنای داستانی واقعی است در رابطه با زندگی یک کودک با نام فامیلی اردک لی است اینکه  پدر اردک‌لی که کارگر فنی راه‌آهن تبریز است، به‌خاطر معالجه همسر بیمارش که مریضی صعب‌العلاج دارد، ناچار می‌شود به تهران کوچ کند و فرزند باهوش و درس‌خوانش را در مدرسه نمونه هدایت ثبت‌نام کند. غافل از این‌که بداند نام و اسم فامیل پسرش چه عواقب تراژیکی برایش به بار خواهد آورد.

شاهرخ فروتنیان، هنگامه قاضیانی، احسانی امانی، ژیلا شاهی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

گفتنی است این فیلم در روز سه شنبه مورخ 4اردیبهشت ساعت 13 وجمعه شب مورخ 7اردیبهشت ساعت 21 هم در بخش جلوه گاه شرق جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش در خواهد آمد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز