افتخاری دیگر در ویترین افتخارات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین

۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۰:۳۳:۲۶
کد خبر: ۷۰۰۶۷۶
افتخاری دیگر در ویترین افتخارات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین
شهرداری ورامین بر سکوی سوم رقابت های جام باشگاه های آسیا تیم تکواندو شهرداری ورامین مقام سوم هشتمین دوره رقابت های جام باشگاه های آسیا 2018 را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، هشتمین دوره رقابت های جام باشگاه های آسیا که از روز دوشنبه سوم اردیبهشت به میزبانی استان البرز در سالن انقلاب کرج آغاز شده بود امروز و با معرفی تیم های برتر به ایستگاه پایانی رسید.

در این مسابقات تیم های شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی و باشگاه مقاومت از ایران، پاکستان یک و دو، تیم‌ملی و صنایع میلان فنی از افغانستان، پلیس و البصره از عراق، عمان و هند حضور داشتند که در پایان دانشگاه آزاد، مقاومت و شهرداری ورامین به ترتیب عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.

با کسب عنوان سومی شهرداری ورامین نخستین عنوان سومی خود را در این مسابقات به دست آورد پیش از این شهرداری ورامین دارای سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی در این مسابقات بود.

اسامی کامل تیم تکواندو شهرداری ورامین در هشتمین دوره مسابقات جام باشگاه های آسیا به شرح ذیل است:

مدیرعامل: رضا خانی

سرپرست:استاد حسن میر

سرمربی:پیام خانلرخانی

مربی: هاشم زنگنه

مدیر رسانه ای: مجید میثمی

پزشک:حمیدرضا بیات

بازیکنان: امیر ولی پور،محمد صادق دهقانی، فرزان عاشورزاده،امیرحسین محمدخانلو،مهدی جلالی،امیرحسین ساسان،مهدی خدابخشی و پوریا عرفانیان

مسابقات جام باشگاه‌های آسیا G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ رقابت های المپیک تعلق می‌گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز