شهردار منطقه ۲۰:

توسعه خط ۶ مترو تهران تا پایان سال ۹۸ به اتمام می رسد

۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۲:۰۷:۵۶
کد خبر: ۷۰۰۶۹۴
توسعه خط ۶ مترو تهران تا پایان سال ۹۸ به اتمام می رسد
سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 از توسعه خط ۶ مترو تهران تا پایان سال ۹۸ خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، سید احمد صفوی در حاشیه مراسم بهره برداری از ناوگان نوسازی شده اتوبوس های شهرری افزود: ۱۰ هزار میلیارد ریال برای توسعه جنوبی خط ۶ مترو تهران در نظر گرفته شده بود که با تغییرات قیمت ارز احتمال بالا رفتن این رقم وجود دارد.

وی با بیان اینکه توسعه خط ۶ مترو تهران بر اساس پیش بینی های انجام شده تا پایان سال ۹۸ به اتمام می رسد، عنوان کرد: خطوطی که برای توسعه خط ۶ مترو تهران در نظر گرفته شده است شامل ایستگاه های دولت آباد، صفائیه، شهید غیوری، رازی و ضلع شرقی حرم عبدالعظیم(ع) است.

صفوی با بیان اینکه ایستگاه مترو دولت آباد تا ضلع شرقی حرم ۶ کیلومتر فاصله دارد، اظهار کرد: یک هزار و ۴۰۰ متر مربع حفاری از ایستگاه دولت آباد به سمت ایستگاه ضلع شرقی حرم انجام شده است.

وی در ادامه به طرح ساخت پایانه جوانمرد قصاب در منطقه ۲۰ اشاره کرد و یادآور شد: این پایانه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال و با معماری فاخر ایرانی در چند ماه آینده به بهره برداری می رسد.

صفوی ادامه داد: پایانه و پارک سوار جوانمرد قصاب در قالب مجموعه ای چند منظوره شامل پایانه های حمل ونقل عمومی و پارک سوار در مساحتی بالغ بر ۵ هکتار در حال احداث است که با بهره برداری از این طرح خطوط تاکسی و اتوبوس شهرهای اقماری از جمله باقرشهر، قرچک، ورامین، قمصر و تورقوزآباد نیز از خدمات این طرح بهره مند می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز