پیشنهاد رئیس کمیته گاز و پتروشیمی مجلس به وزیر نیرو:

نقشه ای راهبردی باکمک نخبگان در وزارت نیرو تدوین و ترسیم شود

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۰:۵۲:۰۷
کد خبر: ۷۰۰۷۱۰
نقشه ای راهبردی باکمک نخبگان در وزارت نیرو تدوین و ترسیم  شود
رئیس کمیته گاز و پتروشیمی مجلس شورای اسلامی در نشست صمیمی با وزیر نیرو از پیشنهاد نقشه ای اساسی و راهبردی با همکاری نخبگان و افراد باتجربه این وزارت خانه خبرداد و گفت: این طرح می تواند در این وزارت خانه ماندگار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ، عدل هاشمی پور اظهار کرد: برای تدوین نقشه راهبردی می بایست از کشور های توسعه یافته، نخبگان علمی و از مدیران و بازنشستگان این وزارتخانه کمک گرفت چرا که با این رویکرد می توان اقدامی ماندگار را ثبت کرد.

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی  در این جلسه ادامه داد: علارغم برخی مشکلات داخلی همیشه قدردان خدمات نظام در تمامی عرصه ها باشیم و نباید ایران را با سایر کشورها جهان مقایسه کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید بپذیریم که کمتر قدردان خدمات نظام بوده و گذشته خودمان را فراموش کرده ایم تصریح کرد: هیچ زمان ضعف ها و نقاط قوت خود را شناسایی نکرده و کمتر کارهای خود را اولویت بندی کرده ایم.

نماینده حوزهٔ انتخاباتی کهگیلویه و بهمئی در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه  داد: بیشتر حرف زده و کمتر عمل کرده ایم و مدیران و دست اندر کاران یکبار دیگر برای بحرانهای احتمالی پیش رو نقشه راهی تهیه کنند.

هاشمی پور خاطر نشان کرد: اگر مصوبات و دستور عمل هارا مدیران گذشته  وجدید باور می کردند، آنها را حذف نمی کردند.

جلسه این کمیته تخصصی مجلس و رضا اردکانی وزیرنیرو عصر سه شنبه با حضور معاونان آن برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز