عدل هاشمی پور :

وزارت نیرو باید نقشه ای راهبردی باکمک نخبگان در وزارت نیرو تدوین و ترسیم نماید

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۲:۵۹:۰۲
کد خبر: ۷۰۰۹۱۹
وزارت نیرو باید نقشه ای راهبردی باکمک نخبگان در وزارت نیرو تدوین و ترسیم نماید
با توجه به بحران‌ کم آبی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم و در آینده نیز نمود بیش‌تری دارد، وزارت نیرو باید نقشه ای راهبردی باکمک نخبگان در وزارت نیرو تدوین و ترسیم نماید.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، عدل هاشمی پور رییس کمیته گاز و پتروشیمی، کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در نشست امشب وزیر نیرو و معاونین ایشان با هیئت رییسه این کمیسیون صحبت های مبسوطی را اذعان داشتند که؛ وزارت نیرو می بایست  با توجه به بحران‌ کم آبی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم و در آینده نیز نمود بیش‌تری دارد، نقشه ای راهبردی باکمک نخبگان در وزارت نیرو تدوین و ترسیم نماید به طوری که این طرح بتواند در وزارتخانه برای مدیران بعدی نیز ماندگار شود.

 عدل هاشمی پور اظهار کرد: برای تدوین نقشه راهبردی می بایست از کشور های توسعه یافته، نخبگان علمی و از مدیران و بازنشستگان این وزارتخانه کمک گرفت چرا که با این رویکرد می توان اقدامی ماندگار را ثبت کرد..

عدل هاشمی پور با اشاره به اینکه باید بپذیریم که کمتر قدردان خدمات نظام بوده و گذشته خودمان را فراموش کرده ایم تصریح کرد: ما باید قدردان خدمات نظام در تمام عرصه ها باشیم ‌و با شناسایی نقاط ضعف و قوت خود و اولویت بندی کارها خارج از فضای احساسی و سیاسی، متناسب با نیازهای اساسی جامعه، آنها را عملیاتی و نهایتا به نتیجه برسانیم .

هاشمی پور خاطر نشان کرد: اگر مصوبات و دستورالعمل ها را مدیران گذشته  وجدید باور می کردند، آنها را سلیقه ای حذف و یا اضافه نمی کردنددر حال حاضر شاهد این همه پروژه نیمه کاره نبوده ایم.

باید دستاوردهای نظام و مدیران نظام را مستند و بعنوان الگو و سند راهگشا و مسیردهنده ای برای مدیران و متخصصان قرنهای آینده ثبت و معرفی نمائیم تا افق روشنی که در این نظام طراحی شد مجددا نیازی نباشد که تجربه شود، بلکه مستند و محل رجوع بشود.٫

 

نظر شما