شوراهای اسلامی شهر نماد اقتدار حضور اجتماعی مردم هستند

۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۳:۱۲:۲۱
کد خبر: ۷۰۱۶۰۳
شوراهای اسلامی شهر نماد اقتدار حضور اجتماعی مردم هستند
رئیس شورای اسلامی شهر قدس گفت: شوراهای اسلامی شهر نماد اقتدار حضور اجتماعی مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ، محسن عسگری در پیامی فرارسیدن روز شوراها را تبریک گفت که متن پیام به شرح ذیل است:

نهم اردیبهشت ماه در تقویم ایران اسلامی بیانگر رشد و بلوغ حضور مردم در عرصه نقش‌آفرینی کشور است چراکه عضویت در نهاد توانمند و تاثیرگذار شوراهای اسلامی شهروروستا که نمونه متعالی از مردم‌سالاری دینی در جامعه ایران اسلامی است، فرصتی طلایی برای مسئولان خدمتگزار به مردم شایسته خدمت فراهم آورده است چراکه اقدامات موثر و عملی شوراها در مناطق مختلف زمینه رضایتمندی مردم از خدمت رسانی را به نمایش گذاشته و اعتماد عمومی را افزایش خواهد داد.

بی‌شک امروز شوراهای اسلامی شهر نماد اقتدار حضور اجتماعی مردم در پیشبرد برنامه‌های توسعه‌گرایانه و ارتقا روحیه همکاری عمومی و استفاده از خرد جمعی است و بسترهای پنهان و آشکار موجود در شوراها یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های پیشبرد اقتصاد مقاومتی است.

این روز با شکوه را به همه‌ی اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرها به‌ویژه به اعضای شورای اسلامی شهر قدس که با وظیفه‌شناسی در حل مشکلات شهر تلاش می‌نمایند و با امانت وکفایت برای نیل به جامعه‌ی شهروند مدار خالصانه و عاشقانه کوشش می‌نمایند، تبریک و تهنیت عرض می نماییم . از ایزد منان خدمت‌رسانی وسیع، اهتمام به سلامت مردم شهر قدس در ابعاد مختلف را مسالت داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز