معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

شهرک صنعتی قرچک نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت چشم‌گیری داشته است

۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۱:۳۰:۵۱
کد خبر: ۷۰۲۹۰۷
شهرک صنعتی قرچک نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت چشم‌گیری داشته است
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شهرک صنعتی قرچک نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت چشم‌گیری داشته است.

به گزارش خبرگزارای برنا تهران ، صادق نجفی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی قرچک اظهار داشت:  شهرستان قرچک یکی از مزیت‌های استان تهران باید باشد به دلیل موقعیت جغرافیایی و جمعیتی که دارد و همچنین به دلیل قشر جوانی که دارد.

وی افزود: باید اقداماتی انجام شود تا شهرک صنعتی قرچک و حتی سایر شهرک‌های صنعتی استان تهران، تبدیل به کارآفرینی در حوزه‌های مختلف شوند که بتوانیم سرریز سرمایه‌گذاری‌های شهر تهران را به این شهرستان منتقل کنیم.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل جدید سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خاطرنشان کرد: طی جلسه‌ای با  فرماندار شهرستان قرچک به ایشان گفتم که باید زیرساخت‌ها را در منطقه آماده کنیم و همه مسؤولین ذی‌ربط کمک کنند تا به هدف نهایی برسیم.

نجفی گفت: باید یک آمایشی انجام دهیم تا ببینیم چه صنوف و چه خدماتی دیگری را می‌توان به شهرک صنعتی قرچک منتقل کرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: خوشبختانه شهرک صنعتی قرچک تقریباً توسعه ۵۰۰ هکتاری هم دارد که این‌یک مزیت بسیار خوبی است و قطعاً تلاش می‌کنیم تا به منویات مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور که در حوزه‌ی تولید، اشتغال و حمایت از کالای ایرانی جامعه عمل بپوشانیم.

وی تصریح کرد: شهرک صنعتی و شهرستان قرچک نسبت به سال‌های گذشته پیشرفته‌های چشم‌گیری داشته است و از همه‌ی مسؤولین که  برای توسعه صنعت و اشتغال و شهرک صنعتی تلاش کردند تشکر می‌کنم.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل جدید سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بیان داشت: شهرک صنعتی قرچک فقط انشعاب گاز ندارد که به گفته‌ی مسؤولین در حال انجام شدن است تا انشا الله تکمیل شود تا واحدهای صنعتی هر چه زودتر شروع به کار کنند.

نجفی در پایان گفت: هرماه بیش از 5/2 میلیون مترمربع پارچه‌های رومبلی وارد کشور می‌شود که با راه‌اندازی واحد نساجی در شهرک صنعتی قرچک می‌توانیم دو برابر آن را تولید کنیم که هم صادرکننده  و هم مصرف‌کننده کالای داخل باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز