در روستای دهیار صورت گرفت؛

آیین تجلیل روز معلم برگزار شد

۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۹:۵۱:۳۹
کد خبر: ۷۰۳۲۰۷
آیین تجلیل روز معلم برگزار شد
آئین تجلیل از مقام شامخ استاد مطهری و بزرگداشت روز معلم در روستای قمصر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ، آئین تجلیل از مقام شامخ استاد مطهری و بزرگداشت روز معلم با حضور اعضای شورای اسلامی و دهیار قمصر در مدارس و سرای محله روستا برگزار شد.

 اسماعیل آقاخانی دهیار قمصر در حاشیه این دیدارها با تبریک اعیاد شعبانیه و تجلیل از مقام شامخ معلم گفت:معلمی شغل انبیاست چرا که راز ماندگاری انبیا در تعلیم و تربیت انسانهاست و اوست که تاثیر در اندیشه و خرد دارد و افکار را جهت می دهد.

دهیار قمصر با اشاره به نقش کلیدی آموزش و پرورش در توسعه جامعه  به خدمات دولت‌های بعد از انقلاب تاکنون در حوزه آموزش‌وپرورش پرداخت و افزود: دولت تدبیر و امید نیز به‌رغم تمام کمبودهای منابع و امکانات اعتباری اما با مدیریت صحیح ، نگاه ویژه‌ای به تعلیم و تربیت، تأمین زیرساخت‌های مدارس و سایر حوزه‌ها داشته است.

یاسر حیدری عضو شورای اسلامی قمصر و نماینده فرهنگی شورا ، تکریم وادای احترام به معلم را ،احترام به علم ودانش وروشنی دانست وگفت: روز معلم، بزرگداشت عشق و ایثارگری معلمانی است در راه تعلیم و تربیت نسل آینده تلاش میکنند و بی هیچ ادعایی به خدمت می پردازند معلمی که چون شمع می سوزد تا دیگران را بسازد .

حیدری در ادامه سخنان خود به حدیثی گهربار از پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد وگفت: بخشنده ترین کس در عالم خداوند متعال است وبخشنده ترین فرزند آدم ، من پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) هستم وبعداز من بخشنده ترین کسی است که علم ودانش را به دیگران بیاموزد یعنی شما معلمین عزیز.

وی افزود: هرچیز زکات دارد و زکات علم نشر آن است که شما فرهنگیان عمر خود را صرف پرداخت زکات علم ودانش نموده اید  و درود خدا برشما که دراین مسیر حرکت می کنید واین توفیقی است که برای علم آموزی به دست آورده اید  واین یک موهبت الهی است که خداوند متعال به شما عطا نموده است وباید افتخار کنید که دراین مسئولیت وجایگاه قرار گرفته اید .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز