با همکاری ا داره کل ورزش؛ حوزه شمالشرق و هیات ورزشهای همگانی استان تهران برگزار شد:

همایش ورزش برای همه بمناسبت هفته جوان برگزار شد

۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۱۱:۰۰
کد خبر: ۷۰۶۲۲۷
همایش ورزش برای همه بمناسبت هفته جوان برگزار شد
همایش ورزش برای همه به مناسبت هفته جوان به همت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران؛ حوزه ورزش شمالشرق تهران و همکاری هیات همگانی این استان با حضور مسئولین) در پارک پلیس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، این همایش با حضور ملاجعفری معاون ورزش و جوانان استان، فاطمه سلیمی نایب رییس بانوان اداره کل ، محمد صادق حسنی نایب رییس هیات ورزشهای همگانی استان تهران و رییس سازمان ورزش شهرداری تهران، نرگس معدنی پور نایب رییس بانوان هیات همگانی استان و بیش از هزار نفر از شهروندان ورزش دوست تهرانی آغاز  و پس از آن شرکت کنندگان بهمراه مربیان ورزش صبحگاهی به انجام حرکات کششی و نرمش صبحگاهی پرداختند.

گفتنی است،در حاشیه این همایش کمیته های ورزشی هیات ورزشهای همگانی استان تهران از جمله پرثوآ،دارت، فریزبی،هنرهای فردی و نمایشی و تیر و کمان با برقرای غرفه های تخصصی رشته خود به انجام حرکات نمایشی و مسابقات تخصصی ویژه شرکت کنندگان پرداختند. همچنین گروهای آکروبات،طنابزنی،روپایی نیز در طول همایش برنامه های مهیج و نمایشی را برای حضار اجرا کردند.

در ادامه محمد صادق حسنی نایب رییس هیات همگانی استان تهران با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی از مهمترین برنامه های هیات استان تهران می باشد گفت ما در سازمان ورزش شهرداری نیز در این راستا اقدامات قابل توجهی را انجام داده ایم.

همچنین در انتها تیم بانوان و آقایان پرثوآ استان تهران به مناسبت روز ملی پرثوآ حرکات نمایشی این رشته را انجام و ازنرگس معدنی پور نایب رییس بانوان هیات همگانی استان تهران جوایزی را دریافت کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز