درشهرستان ری صورت گرفت؛

افزایش سرانه فرهنگی و هنری شهرستان ری

۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۴:۴۳
کد خبر: ۷۰۶۶۷۶
افزایش سرانه فرهنگی و هنری شهرستان ری
21مرکز فرهنگی و هنری جدید در یک سال گذشته کار خود را در شهرستان ری آغاز کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، بر این اساس ١٧ آموزشگاه در رشته های نمایش، هنرهای تجسمی و موسیقی، دو کانون تبلیغاتی و دو موسسه فرهنگی و هنری در یک سال منتهی به اردیبهشت ماه جاری، مجوز خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت و کار خود را آغاز کردند.

این میزان افزایش سرانه فرهنگی و هنری طی یک سال گذشته در شهرستان ری نسبت به سایر شهرستان های استان تهران از رشد قابل توجهی برخوردار است.

با توجه به اینکه شهرستان پهناور ری و جمعیت فراوان آن، تنها یک باب مجتمع فرهنگی و هنری دارد که نیاز اهالی فرهنگ و هنر و علاقه مندان را برطرف نمی کند، موسسات فرهنگی و هنری و نیز آموزشگاه های غیر دولتی کمک شایانی به ارتقاء سطح فرهنگ و هنر می کنند و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری از ایجاد این مراکز غیر دولتی استقبال می کند.

علاقه مندان برای اطلاع از ایجاد موسسه فرهنگی، هنری و قرآنی، کانون فرهنگی هنری مسجد، کانون آگهی و تبلیغاتی، آموزشگاه آزاد هنری (نمایش، هنرهای تجسمی و موسیقی) موسسه انتشاراتی و سایر خدمات فرهنگی و هنری می توانند به پایگاه اطلاع رسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری به نشانی rey.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز