دهیار قمصر :

تکمیل مدرسه خیر ساز روستای قمصر در اولویت پروژه های آموزشی قرار دارد

۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۲:۱۸:۱۵
کد خبر: ۷۰۶۶۸۴
تکمیل مدرسه خیر ساز روستای قمصر در اولویت پروژه های آموزشی قرار دارد
جلسه پیگیری مراحل پیشرفت مدرسه خیرساز روستای قمصر با حضور اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای قمصر ، رئیس شورای اسلامی بخش کهیرزک ، رئیس اداره آموزش و پرورش کهریزک ، نماینده نوسازی مدارس استان تهران ، خیر مدرسه ساز بهمراه پیمانکار پروژه و مدیران مدارس و دو نفر از اعضای دوره چهارم شورای اسلامی روستاقمصر در دفتر شورای اسلامی قمصر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، اسماعیل آقاخانی دهیار قمصر در حاشیه این جلسه گفت: مدرسه خیرساز دکتر رزاقی یکی از پروژه های آموزشی اولویت دار روستای قمصر است که برای تکمیل آن پیگیری های لازم صورت پذیرفته و تمام تلاش مجموعه دهیاری و شورای اسلامی بر این است که انشاالله در سال تحصیلی جدید به بهربرداری برسد .

محمود مالمیر رئیس شورای اسلامی قمصر یکی از مهمترین نیازهای پیشرفت و توسعه در هر جامعه را توجه به مباحث علمی و آموزشی و تقویت آموزش و پرورش دانست و افزود :لازمه تحقق این موضوع داشتن برنامه ریزی و تبیین چشم انداز در انجام فعالیتها است .

مالمیر استاندارد سازی مدارس و پیگیری مسائل مربوط به تجهیز فضاهای آموزشی را از جمله اولویت های مهم  دانست و با بیان اینکه مسئولین باید زمینه را برای مشارکت مردم به ویژه خیرین در رفع نیازها و کمبودهای و ارتقاء سطح کمی و کیفی مدارس فراهم نمایند، به سابقه دیرینه حضور و مشارکت خیرین در امورخیریه اشاره کرد گفت: خیرین بدون هیچ چشم داشتی و تنها برای رضایت خداوند متعال و اعتلای ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف وارد عرصه فعالیت میشوند و نقش آنان بر هیچ کس پوشیده نیست .

پیگیری مسائل مربوط به فضاهای آموزشی در روستای قمصر،برنامه ریزی در خصوص نحوه اموزش دانش آموزان،بالا بردن کیفیت فضاهای آموزشی از جمله موارد مورد تاکید در این جلسه بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز