احمد علی رضا بیگی:

ما برجام را برمبنای یک تفاهم بین المللی پذیرفتیم

۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۰:۴۵:۲۸
کد خبر: ۷۰۹۸۹۶
ما برجام را برمبنای یک تفاهم بین المللی پذیرفتیم
احمد علی رضا بیگی اظهار کرد: ما برجام را برمبنای یک تفاهم بین المللی پذیرفتیم و انتظار می رفت طرف های برجام پایبندی خود را به استواری این توافق نامه نشان بدهند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در رابطه با خروج ترامپ از برجام و اینکه واکنش مجلس چگونه باید باشد، گفت: ما برجام را برمبنای یک تفاهم بین المللی پذیرفتیم و انتظار می رفت طرف های برجام پایبندی خود را به استواری این توافق نامه نشان بدهند، متاسفانه  آمریکا بنا به هر دلالیلی توانست از این توافق خارج شود. زیرا آمریکا به هر چه که می خواست به دست بیاورد، رسیده بود و انگیزه ای برای ماندن در برجام نداشت.

دبیر اول کمیسیون شورا و امور داخلی کشور تصریح کرد: از دیدگاه من دو تفکر در کشور وجود دارد. یکی معتقد است که باید با اعتمادسازی با دنیای غرب به دنبال گشایش های اقتصادی باشیم. این تفکر در ابتدای دولت آقای روحانی ارائه شد و مدتی مورد استقبال مردم قرار گرفت و رای مردم را به خود اختصاص داد. مجلس دهم نیز بر همین پایه تشکیل شد. شاکله این مجلس با نگاه خوش بینانه به برجام شکل گرفته است. دولت دوازدهم نیز بر همین مبنا و با امید هایی که به مردم داده بود و وعده گشایش های اقتصادی توانست رای مردم را به دست آورد.  ما امیدی نداریم که از طریق ماندن کشورهای اروپایی در برجام روحی بر این کالبد دمیده شود. این تجربه ای است که در سال 82 نیز داشتیم و در آن زمان نیز آمریکا بود که خارج شد و باز هم بعد از سالها این تجربه را تکرار کردیم

 

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: تفکر دیگری که در کشور ما وجود دارد بر استفاده از ظرفیت های داخلی و امکانات بومی و فرصت های جهانی نظر دارد

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: کسانی که سرمایه خود را نزد بانک های کشور به امانت سپرده بودند متاسفانه امروز برای گرفتن اصل پول خود در خیابانها گاز اشک آور و کتک می خورند که متاسفانه این گونه مسائل موجب خروج سرمایه از کشور می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز