سرپرست اداره کل بحران استانداری تهران خبرداد:

مسیر مواصلاتی شهرهای شهرستان شمیرانات بازگشایی شد

۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۱۰۸۱۷
مسیر مواصلاتی شهرهای شهرستان شمیرانات بازگشایی شد
سرپرست اداره کل بحران استانداری تهران از بازگشایی تمامی محورهای مسیرمواصلاتی به شهرهای شهرستان شمیرانات خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ، علی مرادی  با بیان این مطلب که مسیر مواصلاتی به شهرهای شهرستان شمیرانات بطور کامل بازگشایی شده است افزود:با تلاش عوامل راهداری و شهرداری از دیشب این مسیر بطور کامل بازگشایی و تردد خودروها در تمامی محورهای آن جریان دارد.

مرادی ادامه داد:بارش های شب گذشته که منجر به جاری شدن سیل در شهرهای شهرستان شمیرانات شد منجر به محبوس شدن سه تن از شهروندان در شهر اوشان ،فشم و میگون شده است که تلاش امدادرسانی و نجات آنها از سوی عوامل امداد ونجات انجام شد.

وی در خصوص خسارات مالی ناشی از جاری شدن سیل در شهرستان شمیرانات افزود:با عنایت به تمرکز باغات میوه و اراضی کشاورزی در شمیرانات از شب گذشته کارشناسان اداره کل بحران به همراه کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان در حال بررسی های کارشناسی درخصوص تعیین دقیق برآورد خسارت هستند و به محض جمع آوری اطلاعات میزان خسارت اعلام خواهد شد.

سرپرست اداره کل بحران  در خصوص اعلام تلفات از سوی برخی رسانه ها اعلام کرد:تا این لحظه هیچ گونه گزارشی مبنی بر وجود تلفات جانی در خصوص سیل شب گذشته شهرستان شمیرانات دریافت نشده و شهرندان اخبار مربوط به سیل اخیر را از رسانه های معتبر و صداوسیما پیگیری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز