دکتر رهگذر در دیدار با سرپرست اداره ورزش و جوانان :

آمادگی افزایش کمی و کیفی برنامه های هیات را در سال ۹۷ داریم

۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۰۸:۴۴:۲۵
کد خبر: ۷۱۱۰۲۱
آمادگی افزایش کمی و کیفی برنامه های هیات را در سال ۹۷ داریم
رئیس هیات ورزشهای همگانی شهرستان شهریار در این دیدار اظهار داشت:پایه و اساس ورزش در سطوح مختلف حرفه ای و قهرمانی ،ورزش همگانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، رئیس هیات ورزش های همگانی در ابتدای نشست با عرض تبریک مجدد به علیرضا صیفوری به جهت انتصاب به عنوان ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار  گفت: امیدواریم با حضو شما و تغییر نگرش مدیریت سنتی شاهد رشد روز افزون و بیش از پیش سطح کمی و کیفی ورزش و بخصوص رشته های ورزشهای همگانی در شهرستان شهریار باشیم .

دکتر مصطفی رهگذر تاکید کرد: با برنامه ریزی دقیق انجام شده و تجربیات بدست آمده در سالهای گذشته آمادگی افزایش کمی و کیفی برنامه های هیات را در سال 97 داریم.

 

وی ادامه داد: تعریف جامع ورزش در دانشگاه ها و مراکز علمی ، یک فعالیت فیزیکی است که حاصل آن شادابی و نشاط است و این هدف بوسیله ورزش همگانی توسعه بیشتری در بین آحاد مردم می پذیرد .

رهگذر اضافه کرد: شهرستان شهریار سرشار از استعداد و ظرفیت‌های پربار است و امیدواریم با همکاری و حمایت مسئولین، ادارات و همه نهادها، ورزش همگانی این شهرستان بیش از پیش رشد کرده و شاهد نشاط و شادابی در بین عموم مردم شهریار باشیم.

رئیس هیات ورزشهای همگانی شهرستان شهریار در پایان جلسه ضمن اعلام آمادگی برگزاری دومین المپیاد ورزشهای همگانی شهرستان شهریار با عنوان هفت رشته هفت شهر، گزارشی از عملکرد این هیات در سال 96 و برنامه های سال 97 با تاکید بر محور آموزش علمی و تخصصی به سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار ارائه کرد.

شایان ذکر است در این نشست هزارخانی دبیر و حبیبی نایب رئیس هیات ورزشهای همگانی نیز حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز