رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری:

یکی از برکات ماه مبارک رمضان، آشنایی مردم با مفاهیم قرآن با زبان فرهنگ و هنر است

۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۳۹:۱۷
کد خبر: ۷۱۳۴۹۶
یکی از برکات ماه مبارک رمضان، آشنایی مردم با مفاهیم قرآن با زبان فرهنگ و هنر است
مراسم پایانی جشنواره و نمایشگاه قرآن کریم شهرستان ری، با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، «سید محمد موسوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در سخنانی، هدف از برگزاری این نمایشگاه را افزایش انس و الفت مردم با قرآن کریم دانست و افزود: یقیناً گام بعدی پس از تحقق این مهم باید عمل به قرآن کریم را ترویج نمائیم.

وی افزود: سبک زندگی ایرانی و اسلامی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، برگرفته از راهنمایی و دستورات قرآن است و در واقع عمل به دستورات قرآن کریم، اصلی ترین موضوع و هدف ما از برگزاری نمایشگاه قرآن کریم بوده است.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با بایان اینکه نمایشگاه های قرآن هر ساله در یکی از بخش های تابعه شهرستان ری برگزار می شود، یادآور شد: یکی از برکات ماه مبارک رمضان، آشنایی مردم با مفاهیم قرآن با زبان فرهنگ و هنر است.

در ادامه از فعالان قرآنی باقر شهر و جشنواره قرآن کریم شهرستان ری و همچنین ٤٠ خانواده شهید شهرستان ری تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، نمایشگاه قرآن کریم باقرشهر دارای بخش های آثار هنری، آثار مکتوب، نمایشگاه و فروشگاه کتاب با ٥٠ درصد تخفیف، عفاف و حجاب، کودک، مسابقات و برنامه های سرگرمی، دستاوردهای موسسات قرآنی، کارآفرینی روستائیان بود.

همزمان با برپایی این نمایشگاه برنامه هایی چون تجلیل از خادمان و هنرمندان قرآن کریم، شب های شعر و خاطره، جزءخوانی، نشست های تخصصی، محافل انس با قرآن، تلاوت های مجلسی، رادیو صدای وحی و جشن رمضان برگزار شد.

نمایشگاه قرآن کریم شهرستان ری، سوم تا نهم خرداد ماه در بوستان عطر سیب باقر شهر به همت حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری، هیئت رزمندگان اسلام باقر شهر و دهیاری قمصر بر پا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز