رئیس اداره محیط زیست شهرستان ملارد معرفی شد

۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۹:۵۷:۵۶
کد خبر: ۷۱۴۰۷۶
رئیس اداره محیط زیست شهرستان ملارد معرفی شد
آیین معارفه رئیس جدید اداره محیط زیست شهرستان ملارد با حضور خطیبی فرماندار شهرستان وکتال محسنی معاونت فنی اداره کل حفاظت از محیط زیست استان تهران، شاهقلیان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری در دفتر فرماندار شهرستان ملارد برگزار و شعبان خسروی بعنوان رئیس جدید این اداره منصوب گردید .

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ، خطیبی فرماندار شهرستان ملارد گفت: محیط زیست از جمله دستگاه هایی است که باید در مقابل متجاوزان به طبیعت سینه سپر کرده و با قاطعیت برخورد نماید.

وی تصریح کرد: انتظار داریم با توجه به شرایط صنعتی بودن این شهرستان و وجود برخی از واحدهای آلاینده ، در بحث زیست محیط از تمامی ظرفیت های موجود در قالب تشکل های مردم نهاد و آموزشهای همگانی در سطح شهرستان برای مقابله با مشکلات زیست محیطی استفاده گردد.

خطیبی افزود: شهرستان ملارد غربی ترین نقطه استان تهران می باشد که دارای پتانسیل عظیمی است که در سالهای اخیر مورد توجه مسئولان استانی، صنعتگران و تولیدکنندگان قرار گرفته است.

کارشناس معاونت طبیعی و دفتر فنی اداره کل محیط زیست استان تهران از  جمله سوایق کاری خسروی در طول خدمت خود در حفاظت از محیط زیست می باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز