روابط عمومی سپاه قرچک مطرح کرد:

قتلگاه شهدای ۱۵ خرداد گلباران می شود

۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۹:۰۶:۵۰
کد خبر: ۷۱۴۳۸۶
قتلگاه شهدای ۱۵ خرداد گلباران می شود
سپاه ناحیه قرچک از ملت شهید پرور ایران اسلامی مخصوصاً شهروندان دیار 15خرداد و دشت ورامین دعوت می نماید تا در گلباران پل باقرآباد قرچک، قتلگاه شهدای قیام خونین 15خرداد شرکت نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ،روابط عمومی سپاه 15خرداد در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین 15 خرداد، تصریح کرد: تلاقی ایام شهادت جانسوز امیرالمؤمنان علی(ع) و شبهای قدر با ایام گرامیداشت قیام خونین 15خرداد، الهام بخش بوده و هر دو جریان منشأ ایثار و فداکاری بودند و گامهای بلندی در اعتلای اسلام ناب محمدی برداشتند.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تا ملّت عمر دارد، غمگین در مصیبت پانزدۀ خرداد است.(صحیفه امام؛ ج1، ص272)

نیمه خرداد یادآور روزهای سختی است که بر امت خمینی گذشت، سالگشت فقدان رهبر کبیری که نسل‎ها باید در شگفتی ایمان، جهاد و سیاستش بمانند.

روح‎الله الموسوی الخمینی آفتابی است که گستره نورش دل‎های بسیاری را در جهان به خوف و امید لرزاند. چه کاخ‎ها و امپراطوری‎ها که از صلابت نگاهش به ترس افتاد و چه مستضعفان و ستمدیدگان که از استواری و نفوذ کلامش، امیدوار گشتند.

نیمه خرداد یادآور و تسلی بخش دلدادگانی است که با معرفی خلف صالح و شاگرد مخلص آن مراد سفر کرده حضرت آیه‎الله‎العظمی امام خامنه‎ای(مدظله العالی) از سوی مجلس خبرگان به رهبری امت، قلب‎ها را آرام ساخت و دشمنان را نومید کرد.

سالروز قیام 15خرداد که مقدمه‌ای بر تغییر معادلات سیاسی در منطقه و جهان شد به برکات هدایت حکیمانه امام خمینی(ره) شکل گرفت و زمینه احیاء تمدن بزرگ اسلامی در جهان را هموار ساخت.

امسال تلاقی ایام شهادت حضرت علی (ع) با ایام گرامیداشت قیام خونین 15خرداد و سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی بسیار الهام بخش و معنادار است و همانطور که رهبر معظم انقلاب همواره قیام 15خرداد را سرآغاز انقلاب اسلامی دانسته اند؛ هم جانشین پیامبر امیرالمؤمنین(ع) و هم بابصیرتان 15 خرداد منشأ ایثار و فداکاری بودند و گامهای بلندی در اعتلای اسلام ناب محمدی برداشتند.

در آستانه فرا رسیدن نیمه خرداد شاهد آن هستیم که بیش از پیش آوازه انقلاب شکوهمند اسلامی در جهان طنین انداز شده و آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به عمق دل‌های آزادیخواهان جهان نفوذ کرده و در حال به ثمر نشستن است.

این ناحیه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام علی(ع)، سالروز رحلت جانسوز امام خمینی(ره) و شهدای قیام خونین 15خرداد از ملت شهید پرور ایران اسلامی مخصوصاً شهروندان دیار 15خرداد و دشت ورامین دعوت می نماید که ضمن شرکت در مراسم سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی در گلباران پل باقرآباد قرچک، قتلگاه شهدای قیام خونین 15خرداد که ساعت 10صبح روز 14خرداد سال 1397 با حضور اقشار مختلف جامعه برگزار می شود، شرکت نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز