دادستان کل کشور در مراسم راهپیمایی ١٥ خرداد ورامین:

قیام کنندگان ١٥ خرداد مانند برگ زرین در تاریخ انقلاب هستند

۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۱:۵۳:۰۱
کد خبر: ۷۱۴۶۴۶
قیام کنندگان ١٥ خرداد مانند برگ زرین در تاریخ انقلاب هستند
دادستان کل کشور در مراسم راهپیمایی ١٥ خرداد ورامین گفت : قیام کنندگان ١٥ خرداد مانند برگ زرین در تاریخ انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، منتظری دادستان کشور در مراسم راهپیمایی ١٥ خرداد ورامین گفت:خداوند به همه وعده نیک داده است اما پیشقراولان  قیام در راه حق حساب ویژه ای دارند و قیام کنندگان ١٥ خرداد مانند برگ زرین در تاریخ انقلاب هستند.

وی افزود:  وقتی سربازان رژیم پهلوی به منزل امام یورش بردند تا او را که در ١٣ خرداد در برابر ظلم شاه سخنرانی کرده بود دستگیر کنند مردم در ده ها شهر قیام کردند.

وی افزود:  قیام ١٥ خرداد سال ٤٢ در اهداف رهبری امام خمینی بسیار موثر بود و بنا بر روایت ها ١٥هزار نفر دد کل کشور به خاک و خون چشیده شدند و در این عرصه مردم ورامین و پیشوا بیشترین شهید را تقدیم کردند.

منتظری افزود: حضور مردم ورامین بعد از ٥٥ سال از قیام سال ٤٢ پیامی روشن به دشمنان دارد که باید هه انها بررسی شود.

 دادستان کل کشور با درخواست از دادستان ها خواست به عنوان مدعی العموم برای پیگیری مطالبات مردم ورود کنند، گفت: تیم اقتصادی دولت باید ترمیم و بر اساس شرایط جنگ اقتصادی چیده شود

منتظری اضافه کرد: به دادستان ها عرض می کنم، مطالبات اصناف و دیگر اقشار را با تشکیل جلسه با روسای دادگستری ها بررسی کنند، آن چه جنبه ملی و بین المللی دارد، نیز مطرح کنند، عنوان دادستان کل مدعی العموم است، اجاز ه ندهن دشمن ورود کند و از برخی مشکلات بهره برداری نماید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز