در جلسه کارگروه رفع موانع تولید بررسی شد:

پنج طرح سرمایه گذاری استان تهران در مسیر اجرا

۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۸:۲۰:۳۴
کد خبر: ۷۱۶۲۸۹
پنج طرح سرمایه گذاری استان تهران در مسیر اجرا
در جلسه کارگروه رفع موانع سرمایه گذاری با حضور استاندار تهران ،پنج طرح سرمایه گذاری ارائه و بررسی شد.
به گزرش خبرگزاری برنا استان تهران، جلسه کارگروه رفع موانع سرمایه گذاری استان تهران امروز (یکشنبه ٢٠ خردادماه) به ریاست محمدحسین مقیمی استاندار تهران و با حضور محمد امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، چالویی مدیرکل دفتر جذب وحمایت از سرمایه گذاری استانداری و جمعی از مدیران عضو کارگروه و سرمایه گذاران استان برگزار شد.

در این جلسه پنج طرح پیشنهادی سرمایه گذاری در بخش های گردشگری،دامداری، صنایع غذایی، شرکت سیمان تهران و احداث هتل مورد بررسی قرار گرفت.

نخستین طرح ،پروژه دامپروری در شهرستان ری و منطقه فشافویه است و در خصوص تأمین آب مجتمع دامی،از سد فشافویه با تایید استاندار ،تصمیماتی اتخاذ شد.

طرح سرمایه گذاری گردشگری و فرهنگی در نزدیکی سد لتیان،پروژه دیگری بود که در این جلسه مطرح و با دستور استاندار تهران مقرر شد: با در نظر گرفتن محدودیت های حریم سد و حد ساخت و ساز در حاشیه رودخانه و جانمایی طرح متناسب با قوانین و مقررات شرکت آب،محیط زیست و منابع طبیعی و تعیین پهنه زمین، با اجرای این طرح موافقت می شود.

در این جلسه همچنین مشکلات یک کارخانه در تولید صنایع غذایی در شهرک صنعتی عباس آباد بررسی و راهکارهایی با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت استان اتخاذ شد.

طرح مشکلات شرکت سیمان تهران و ارائه پیشنهاد بهره برداری از معدن توچال(چهل قز)، از دیگر موضوعات مطرح در این جلسه بود که با ارائه توضیحات مدیرکل محیط زیست استان تهران و دستور استاندار مقرر شد: با توجه به شرایط منطقه در ابعاد مختلف و پس از بازدید نماینده وزارت صنعت و محیط زیست نظر نهایی اتخاذ شود.

 اجرای طرح گردشگری هتل پاسارگاد در تهران پنجمین طرح پیشنهادی سرمایه گذاری در این جلسه بود و مقرر شد با همکاری دستگاه های آبفا،شرکت برق و سایر بخش های متولی در اجرای این پروژه مشکلات مرتفع شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز