معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران:

چهار درصد نیروهای انسانی شاغل دستگاه های اجرایی استان تهران مدرک دکتری دارند

۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۶:۰۸:۴۲
کد خبر: ۷۱۶۶۶۰
چهار درصد نیروهای انسانی شاغل دستگاه های اجرایی استان تهران مدرک دکتری دارند
در جلسه شورای راهبری توسعه و مدیریت استان تهران گزارشی تحلیلی از وضعیت نیروهای انسانی شاغل دردستگاه های اجرایی ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، جلسه شورای راهبری توسعه و مدیریت استان تهران  امروز (دوشنبه ٢١ خردادماه) به ریاست استاندار و با حضور اعضای شورا برگزار شد.

 
نخستین دستور جلسه به موضوع تحلیل وضعیت نیروی انسانی دستگاه های اجرایی استان تهران اختصاص داشت.
 
معاون رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در گزارشی به جزئیات کمی و کیفی نیروهای انسانی دستگاه های استان اشاره کرد و گفت: بررسی وضعیت خدمت شاغلان در دستگاه های اجرایی استان نشان می دهد؛٣٢ درصدکمتر از ٧ سال خدمت و ٢درصد بیش از ٣٠ سال تجربه خدمت دارند.
 
وی با اشاره به وضعیت جنسیت نیروها در دستگاه ها افزود: ٥٥ درصد نیروهای شاغل دستگاه ها را بانوان و ٤٥ درصد آقایان تشکیل می دهد.
 
معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران تصریح کرد: ٨ درصد شاغلان دستگاه های استان با تحصیلات کمتر از دیپلم ،١٦ درصد دیپلم، ١١درصد فوق دیپلم ،٤٩ درصد لیسانس،١٢درصد فوق لیسانس و ٤ درصد دارای مدرک دکتری هستند.
 
علی شیرین، به شاخص های محدودیت قانونی جذب و نیروهای بیش از ٢٥ سال خدمت در بررسی وضعیت نیروی انسانی دستگاه ها اشاره کرد وگفت: برای رفع برخی مشکلات پیشنهاداتی برای تجدید نظر ساختار دستگاه ها،جانشین پروری و استفاده از ظرفیت مراکز آموزشی استان برای توانمند سازی نیروها به جای گذراندن تحصیلات دانشگاهی ،ارائه می شود.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز