مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران تاکید کرد:

بهره گیری از توان و ظرفیت سازمان های مردم نهاد

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۱:۴۸:۵۱
کد خبر: ۷۱۶۹۲۲
بهره گیری از توان و ظرفیت سازمان های مردم نهاد
فاز دوم طرح توان افزایی و ارتقاء تاب آوری اجتماعی زنان در استانداری تهران کلید خورد
به گزارش خبرگزاری برنا در استان تهران،جلسه توان افزایی و ارتقای تاب آوری بانوان در جوامع محلی با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد.
در این جلسه موضوع اجرای طرح توان افزایی و ارتقاء تاب آوری بانوان مورد بررسی قرار گرفت و در این راستا؛ فاز دوم این طرح  قرار است  با حضور تعدادی ازسازمانهای مردم نهاد استان تهران برگزار شود، در برخی مناطق آسیب خیز شهرستان های مختلف استان تهران ، با در نظر گرفتن اولویت های آسیب های اجتماعی ، اقداماتی برای افزایش مهارت ورزی و ارتقاء تاب آوری اجتماعی زنان انجام خواهد شد .

در این جلسه مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران با بیان اینکه آسیب شناسی اجرای مراحل مختلف طرح انجام شده است گفت:  تلاش کردیم با حضور نمایندگان سازمان های مردم نهاد از بروز مشکلات مشابه در آینده جلوگیری نمائیم .

وی افزود :بررسی نتایج طرح در مرحله  نخست نشان می دهد استقبال خوبی از سوی بانوان در مناطق آسیب خیز نسبت به این طرح انجام شده است.

شارقی بر لزوم بهره گیری از توان و ظرفیت سازمان های مردم نهاد و همچنین ضرورت همکاری سازمان های دولتی برای تحقق اهداف مشترک که همگی در راستای کاهش آسب های اجتماعی هستند تاکید کرد و افزود:  از انجام اقدامات مشترک میان گروه های مختلف در حوزه های کاهش آسیب اجتماعی استقبال می کنیم .
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران تاکید کرد: تلاش داریم از حضور کار آفرینان در این طرح در کنار سمن های فعال اجتماعی بهره مند شویم .

 

نظر شما