‌تقاضای چندین ساله اهالی امرآباد توسط شهردار ورامین محقق و اجرا شد

۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۳:۰۶:۰۹
کد خبر: ۷۱۹۱۷۸
‌تقاضای چندین ساله اهالی امرآباد توسط شهردار ورامین محقق و اجرا شد

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ،  همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر پروژه بازگشایی خیابان شهید شیرودی به میدان ارشاد امراباد ، در راستای روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور وکاهش تصادفات رانندگی توسط شهرداری ورامین صورت گرفت.

در این رابطه حسین دهقان بیان کرد:پروژه بازگشایی خیابان شهید شیرودی از سمت میدان ارشاد به سمت قشلاق و کمربندی امرآباد در روز پنج شنبه مورخ ۹۷/۳/۲۴ اجرا شدکه اجرای این پروژه بر حسب تقاضای چندین ساله اهالی محترم امر اباد بوده است.

 شهردار ورامین افزود: طرح مذکور در نشست محله ای با حضور مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر ورامین در مسجد ارشاد امرآباد مطرح و در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین قرار گرفت.

photo_2018-06-18_13-56-23

 دهقان اظهار کرد: در جهت اجرای این پروژه همکاری شایسته از سوی ریاست محترم آموزش و پرورش ورامین با شهرداری صورت گرفته است که قابل تقدیر می باشد.

شهردار ورامین تصریح کرد: پروژه مذکور به متراژ ۶۳۰/۷۵ متر مربع است که در بحث کاهش و روان سازی ترافیک منطقه امرآباد و دسترسی آسان شهروندان منطقه مذکور به کمربندی جنوبی از نقش مهمی برخوردار است.

دهقان خاطر نشان کرد: زیباسازی و المان شهری و پیاده روسازی اطراف میدان ارشاد به سمت قشلاق در دستور کارهای آتی قرار دارد که انجام خواهد شد.

ملایری معاونت پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان ورامین در گفتگو با خبرنگار برنا  اشاره کرد با همراهی و اقدام امیر  محمدی مدیریت محترم اداره دستور تخریب مدرسه شهید میرنصیری جهت تعریض خیابان  شهید شیرودی واقع در امر آباد صادر گردید و کاری که چندین سال روی زمین مانده بود انجام شد  .

محمد وصال پور عضو شورای شهر ورامین نیز که در عملیات تخریب مدرسه شهید میر نصیری حضور داشت اعلام کرد که این رویداد از خواسته های مردم آن محل بود و از جمله وعده های شهرداری و شورای شهر بوده که امروز با موافقت مدیر آموزش و پرورش ورامین و مصوبه شورای آموزش و پرورش شهرستان ،شاهد اجرای این طرح شدیم.

photo_2018-06-18_13-56-29

 وی افزود :با اجرای این طرح  گره ترافیکی میدان ارشاد حل و دسترسی راحت تر به کمربندی جنوبی ورامین  بهتر خواهد شد و ایشان تاکید کرد:جهت تامین و جبران سرانه آموزشی، شورای شهر دو قطعه زمین در شهرک فاطمیه و شهرک فجر به آموزش و پرورش اهدا می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز