بخشدار مرکزی شهرستان قرچک:

۸۵۲۵ واحد غیر مقاوم در روستاهای قرچک وجود دارد

۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۰۸:۳۳
کد خبر: ۷۱۹۲۳۷
۸۵۲۵ واحد غیر مقاوم در روستاهای قرچک وجود دارد
حسین عباسی گفت: با برنامه‌ریزی و اقدامات جهادی می‌شود بیش از 70 درصد از بافت‌های که نا مقاوم شناسایی‌شده است را مقاوم‌سازی کرد و این امر همت جهادی همه اعضاء حاضر در جلسه امروز را می‌طلبد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، حسین عباسی بخشدار مرکزی شهرستان قرچک  گفت: در سال جدید طرح‌های هادی شهرستان قرچک یکی پس از دیگری تصویب می‌شود و این امر نشان دهند پیشرفت در روستاهای قرچک است.

وی گفت: بعد از زلزله کرمانشاه با دستور استاندار تهران به جد پیگیر هستیم تا منازل در روستاها مقاوم‌سازی شود و این موضوع پیشرفت چشمگیری داشته است.

عباسی افزود: در بخش مرکزی قرچک، طرح هادی و آزادسازی معابر عمومی به‌خوبی انجام‌شده است و آزادسازی معابر عمومی در روستاها با همکاری دهیاری‌ها و شورا انجام‌شده است.

وی بیان داشت: بازمان بندی مناسب کمیته مقاوم‌سازی روستاها انجام‌شده است و فرهنگ‌سازی نیز در معابر اصلی با نصب بنر و پخش تراکت اطلاع‌رسانی کافی و لازم انجام شد و در این خصوص مسئولان فنی با حضور در درب منازلی که ازنظر وضعیت ظاهری مناسب و مقاومت کافی نداشته، حضور پیداکرده و اقدام به پرونده‌سازی در این خصوص کردند.

بخشدار مرکزی شهرستان قرچک تأکید کرد: در خصوص مقاوم‌سازی روستاهای شهرستان قرچک، مسئولان فنی به جد پیگیر این امر است، که 8525 واحد غیر مقاوم حاصل حضور مسئولان فنی در درب منازل است.

عباسی تصریح کرد: عمده مشکل روستاهای قرچک ریزدانه بودن منازل است که با آن دسته پنجه نرم می‌کنیم و این منازل با مشکل اسناد مالکیتی مراجعه هستند.

وی اذعان داشت: با توجه به  اینکه ساکنین روستاهای بخش مرکزی از قدرت مالی مناسب برخوردار نیستند، این افراد نمی‌توانند اقدام به مقاوم‌سازی کنند که این امر مساعدت و همکاری استاندار تهران را می‌طلبد.

بخشدار مرکزی شهرستان قرچک گفت: با برنامه‌ریزی و اقدامات جهادی می‌شود بیش از 70 درصد از بافت‌های که نا مقاوم شناسایی‌شده است را مقاوم‌سازی کرد و این امر همت جهادی همه اعضاء حاضر در جلسه امروز را می‌طلبد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز