استاندار تهران در نشست بررسی مشکلات صاحبان صنایع شهرستان پردیس خطاب به مدیران :

مدیران موظف به برنامه ریزی عملیاتی برای ایجاداشتغال و‌تأمین آب شرب پردیس هستند

۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۲:۳۲:۳۶
کد خبر: ۷۱۹۶۵۶
مدیران موظف به برنامه ریزی عملیاتی برای ایجاداشتغال و‌تأمین آب شرب پردیس هستند
استاندار تهران با تأکید بر ارائه برنامه عملیاتی مبتنی بر دیدگاهی واقع گرایانه در خصوص اشتغال و‌تأمین آب شرب از سوی مدیران خواستار ارائه هرچه سریع تر این برنامه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ،محمد حسین مقیمی که در نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات صاحبان صنایع شهرستان پردیس سخن می گفت،با اشاره به افق جمعیتی پیش روی این شهرستان در سال آینده خواستار ارائه برنامه ای جامع،عملیاتی و واقع گرایانه در خصوص ایجاد اشتغال و تأمین آب شرب از سوی مدیران شد و گفت:بنا بر آمار ارائه شده و همچنین تکمیل مسکن مهر در شهر پردیس تا پایان سال جمعیتی بین ۴۰۰تا۵۰۰هزار نفر درشهرستان پردیس ساکن خواهند شد.

مقیمی ایجاد اشتغال و تأمین آب شرب را دو مطالبه اصلی و جدی جمعیت ساکن در پردیس برشمرد و تأکید کرد:به هر دلیلی در مقطعی تصمیم گرفته شد که با ساخت مسکن مهر در شهری که ظرفیت پذیرش جمعیتی ۱۵۰هزارنفری داشت ۵۰۰هزار نفر ساکن شوند که البته تصمیمی اشتباه بود اما ما بعنوان مدیر موظف به تأمین حداقل نیازهای مردم هستیم.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که شهرستان پردیس به دلیل کمبود اراضی زراعی و عرصه های دامپروری دارای محدودیت است تأکید کرد:این شهرستان اما در بخش گردشگری و ایجاد صنایع "های تک" دارای ظرفیتی بسیار بالا می باشد که باید در این خصوص برنامه ریزی کنیم.

استاندار تهران تنها راه ایجاد اشتغال برای جمعیت آینده ساکن در پردیس را گسترش صنایع های تک و شرکت‌های دانش بنیان ذکر کرد وادامه داد:پردیس ظرفیت تبدیل شدن به قطب صنعت های تک و شرکت های دانش بنیان درکشور را دارد در همین راستا و برای حمایت ازشرکت های دانش بنیان زمینی به مساحت ۱۰۰۰هکتار به شهرک علم ‌فناوری پردیس افزوده خواهد شد.

مقیمی همچنین خواستار تغییر نگاه مدیریتی مدیران استان در خصوص پردیس شد.

وی درخاتمه افزود:تمامی مدیران در مقابل مردم مسئول هستند وتمامی تصمیماتی که در این نشست اتخاذ می شود ظرف ۳الی ۴روز می بایستی از سوی بخشداران و فرمانداران پیگیری و عملیاتی شوند نباید مشمول مرور زمان شوند  و شخصأ از فردا (سه شنبه ۲۹خرداد)از معاونین وزیرنیرو پیگیرتأمین آب شرب پردیس خواهم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز