نشست صمیمانهٔ پیش از مجمع انتخابات ریاست هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران برگزار شد

۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۳:۲۲:۳۵
کد خبر: ۷۱۹۹۰۱
نشست صمیمانهٔ پیش از مجمع انتخابات ریاست هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران برگزار شد
نشست و هم اندیشی پیش از مجمع انتخابات برای اولین بار در بین هیات های ورزشی استان با رویکرد شناخت و انتخاب مناسب کاندیداها تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ، نشستی صمیمی به منظور معرفی کاندیداهای هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران پیش از مجمع انتخابات ریاست هیئت برگزار شد .

در این نشست ، گل محمدی ریاست اداره ورزش و جوانان استان تهران ، ملاجعفری معاون اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ، زرنگار مسئول ورزش های قهرمانی استان ، خانم سلیمی سرپرست هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران، کاوه کاشفی ریاست اسبق هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران، داود احمدیان دبیر هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران ،کاندیداهای ریاست هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران آقایان شهاب بیات بارونی،امین عرفی پاک ، مهدی فرهانی ، دکتر حمید مساعدیان ، سید حسن موسوی و همچنین محمدرضا افکاری مسئول کارگروه هیمالیانوردی استان تهران و روسای هیئت های شهرستان های استان تهران ،مدیران باشگاه های استان تهران ،اعضای تیم منتخب هیمالیانوردان استان تهران و جمعی از پیشکسوتان، مربیان و کوهنوردان سطح استان حضور داشتند .

در این نشست ضمن معرفی کاندیداها ، فرصت ۵ دقیقه ای به هر کاندیدا برای معرفی رزومه خود و صحبت با حاضرین در نظر گرفته شد. همچنین دیدگاه ها و صحبت های حاضرین نیز استماع گردید.

لازم به ذکر است در پایان جلسه به مربیان و اعضای تیم منتخب هیمالیانوردی استان و به پاس زحمات ارزنده استاد رضا کفاش دبیر اسبق هیات کوهنوردی استان تهران  لوح یادبود و تقدیرنامه اهدا شد.

شایان ذکر است این نشست و هم اندیشی پیش از برگزاری مجمع و انتخابات برای اولین بار در بین هیات های ورزشی استان با رویکرد شناخت و انتخاب مناسب کاندیداها برای حضار و اعضاء مجمع انجام پذیرفت.

 

نظر شما