در جلسه بررسی وضعیت جذب اعتبارات اختصاص یافته به مشاغل خانگی استان تهران مطرح شد:

تاکنون تسهیلات ١٩٦٤ طرح اشتغال خانگی در استان تهران پرداخت شده است

۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۱:۱۹:۱۳
کد خبر: ۷۲۰۰۳۹
تاکنون تسهیلات ١٩٦٤ طرح اشتغال خانگی در استان تهران پرداخت شده است
در جلسه بررسی وضعیت جذب اعتبارات اختصاص یافته به مشاغل خانگی استان تهران مطرح شد:تاکنون تسهیلات به ١٩٦٤ طرح اشتغال خانگی در استان تهران از طریق چهار بانک عامل پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری برنا، استاندار تهران در جلسات متعدد کارگروه اشتغال استان تهران بر ضرورت پرداخت تسهیلات بانکی اختصاص یافته در سال ٩٦ برای مشاغل خانگی تا پایان خردادماه امسال و پرداخت تسهیلات طرح های روستایی و عشایری تا پایان تیرماه تأکید داشته است.

بر همین اساس،جلسه ای به منظور بررسی وضعیت جذب اعتبارات اختصاص یافته به مشاغل خانگی با حضور چالویی مدیرکل دفتر جذب وحمایت ازسرمایه گذاری ، شاکرمی مدیرکل کار،تعاون و رفاه اجتماعی استان تهران و جمعی از مدیران بانک ها برگزارشد.

دراین جلسه مدیرکل کار و تعاون استان با اشاره به دستور استاندار تهران در کارگروه اشتغال در خصوص ورود و  رسیدگی جدی دستگاه های اجرایی و بانک های مسئول برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ویژه مشاغل خانگی ،گفت: تاکنون تسهیلات  به ١٩٦٤ طرح اشتغال خانگی در استان تهران از طریق چهار بانک عامل پرداخت شده است.

وی افزود: جایگزینی طرح هایی که نتوانستند شرایط دریافت تسهیلات را داشته باشند اجرا می شود تا موجب تأخیر انجام تعهدات بانک ها و دستگاه های مسئول در اشتغالزایی نباشند.

براساس آمار اداره کار؛ تا کنون بانک ملی ٣میلیارد تومان تسهیلات به ٢٩٢ طرح اشتغال پرداخت کرده است و بانک های صادرات؛ دومیلیارد و ٨٨٠ میلیون تومان برای ٣١٣ طرح، رفاه؛ ١٠ میلیارد و ١٦٩ میلیون تومان برای ١١١٣ طرح و بانک مسکن نیز حدود ٣ میلیارد تومان اعتبار برای ٢٤٦ طرح اشتغالزایی، تسهیلات پرداخت کرده اند که براساس گزارش هریک از بانک ها این ارقام درحال افزایش و تعیین تکلیف همه درخواست ها است.

چالویی،مدیرکل دفتر جذب و حمایت ازسرمایه گذاری استانداری تهران در این جلسه گفت:سرپرستی بانک های عامل باید نسبت به تحقق کلیه تعهدات خود در پرداخت تسهیلات ترغیب شوند.

در این جلسه مطرح شد؛ بانک ها موظفند تسهیلات را متناسب با اعتبار در نظر گرفته شده برای همان سال پرداخت کنند و تکلیف اعتبارات اختصاص یافته برای طرح های اشتغالزایی در سال ٩٧ برای طرح های امسال درنظر گرفته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز